חיפוש באינדקס עסקים

מראות איפור לקיץ לוהט – איל מקיאג’

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 יולי 2010

רשת חנויות האיפור ומכללות האיפור המקצועי – איל מקיאג’, מציגה מראות איפור לקיץ לוהטמראות איפור לקיץ לוהט - איל מקיאג’ במיוחד.
המראות מבטאים את תפישת האיפור של איל מקיאג’ לקיץ הקרוב, החל מבחירת הצבעים שיובילו אותנו הקיץ – צבעים חזקים ונועזים המייצרים פרץ של כוח, אנרגטיות, רעננות והתרגשות והשילובים הלא שגרתיים ביניהם אשר יוצרים מראה מפתיע וחדשני המביא לביטוי את היצירתיות והאמירה האישית של כל אישה ואישה.
הדמויות המוצגות בכל אחד מהמראות בקמפיין נוצרו בהשראת דיוות חזקות ובעלות אמירה אופנתית מובהקת מעולם הפופ: מדונה, ריהאנה, ביונסה וליידי גאגא.
הבחירה בדמויות אלו המייצגות טרנד אופנתי אישי וייחודי, נבעה מתפישת העוצמה הנשית והחופש ליצור, לחדש ולפרוץ גבולות, המאפיין את תקופתנו.
המראה בהשראת הזמרת ביונסה, מתאפיין בלוק שזוף ומבריק ובשילוב מנצח לקיץ 2010 של איפור עיניים ירוק עם שפתון כתום. המראה הכהה העמוק והמסתורי שנוצר בהשראת ריהאנה, משלב בין שפתון סגול ואיפור עיניים מעושן שחור. המראה בהשראת מראות איפור לקיץ לוהט - איל מקיאג’מדונה נוצר תוך שילוב בין אייליינר סקסי ועדכני עם שפתיים אדומות בוהקות.
ליידי גאגא האגדית, סיפקה השראה לאיפור פופי וצבעוני בשילוב של ורוד וכתום שמכניס כיף והתרגשות לקיץ 2010.
על המראות הותזו כתמי צבע שמטרתם להעצים את תחושת התנועה והכוח שמשדרות הנשים האלו.

גלית ורטהיים מסבירה על מראות איפור לקיץ לוהט של איל מקיאג’:

מראה איפור ביונסה נואל
המראה הקיצי והמבריק, שואב השראה מהזמרת ביונסה נואל, שתמיד נראית עדכנית וזוהרת. המראה מתאפיין בלוק שזוף ומבריק שהושג באמצעות שימוש בשימר, ברונזר ובאיפור עיניים ירוק בשילוב עם שפתון כתום, שני צבעים דומיננטיים בקיץ 2010.

מראה איפור מדונה:
המראה הסקסי, הזוהר והגלאמי שיצרנו בהשראת הגדולה מכולן, מדונה, מתכתב עם הוליווד של שנות ה-40, בשילוב עם השראות מכוכבות שנות ה-60 דוגמת סופיה לורן ובריג’יט ברדו. המראה כולל הצללות לחיטוב מראות איפור לקיץ לוהט - איל מקיאג’הפנים ויצירת תווי פנים חזקים ומחודדים כשל מדונה, עיניים ושפתיים מודגשות.
המיניות והנשיות המתפרצת של מדונה באה לידי ביטוי בשפתיים האדומות, החזקות והחושניות, בצללית הכסופה שמעל העין ובאמצעות קו האייליינר העבה המשורטט.
הלוק משלב בהצלחה בין מראה טרנדי וקלאסי ועושה שימוש בסגנון איפור ובצבעים שמתאימים יותר לערב ותמיד עדכניים ואופנתיים.

מראה איפור ריהאנה:
בהשראת ריהאנה, הנסיכה מברבדוס, בחרנו ליצור מראה עמוק, רוקיסטי ועצמתי, שכולל שפתיים מודגשות בגוון סגול כהה ועיניים מאופרות בשחור, בזווית אלכסונית חדה.
סגנון האיפור החזק והעשוי, משלב בין ריהאנה של שנות ה-2000 ובין השפעות חזקות של גרייס ג’ונס, הזמרת והשחקנית השחורה המרתקת, משנות ה-80.
טכניקת איפור העיניים מבוססת על יצירת מסגרת כהה ומלוכסנת מאוד, בשילוב עם אזור מואר בחלק המרכזי פנימי של העין- מה שמשווה לעין צורה עגולה וגדולה, למרות הזווית החדה שבצידיה.מראות איפור לקיץ לוהט - איל מקיאג’

מראה איפור לייד גאגא:
בהשראת ליידי גאגא האגדית, שמראה לכל העולם ובכל קליפ מושקע, את הצד האפל של הפופ, יצרנו מראה מעודכן וטרנדי, שכולל איפור צבעוני, פאשניסטי ויותר "פריקי" ומשלב בין צבעים שלא היינו מניחים בדרך כלל אחד לצד השני- ורוד וכתום.
דווקא השילוב הלא מובן מאליו הזה, יוצר משהו מאוד מרענן וקיצי, ובשילוב עם הסגנון- הצללית מרוחה על גבי כל העפעף עד לעצם הגבה, מתקבל לוק פופי ולא שגרתי.
בניגוד לצבע שעל העיניים, את השפתיים החלטנו לצבוע בגוון "ניוד", בסגנון טרנד השפתיים המחוקות מהחורף הקודם, שממשיך איתנו גם לעונה הקרובה.



עמוד זה נצפה: 527 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור