חיפוש באינדקס עסקים

מותג היופי הבינלאומי גרלן מציג אביב 2013

פורסם מאת: בתאריך: 18 אפריל 2013

מותג היופי הבינלאומי גרלן מציג אביב 2013סגולים זוהרים ועוצמתיים, משולבים בגוני ורוד עדין וחושני, חוברים לתפוז כתמתם ולצבעים ירוקים בהירים. נשיקת שמש אביבית …

הקולקצייה בהשראת פריחת האביב הססגונית מציגה :

מסקרה CILS  D’ENFER

מסקרת CILS  D’ENFER "מקסי לש", מסקרה חדשנית המעבה, מעגלת, מאריכה ומעניקה לריסים נפח ב-3D, למבט חושני ממגנט ועיניים אפופות מיסתורין – בגווני שחור וסגול.

המסקרה , מתאפיינת  בנוסחה חדשנית של פורמולה חדשנית לעיבוי, עיגול ואחיזה מקסימאליים, במרקם חלק וגמיש  המאפשר  לערום בעדינות  שכבות רבות, ליצירת נפח מדויק לאורך זמן.

מותג היופי הבינלאומי גרלן מציג אביב 2013הפורמולה: פיתוח חדשני, של פורמולה, המועשרת  ב- 3 פולימרים: האחד – עוטף את הריסים בשומנים, מצפה ומעבה אותם. השני –  עשוי משעווה גמישה, פועל  לריכוך הריסים, כך שניתן לעגל אותם ולפסל אותם לצורה ולסגנון הרצוי . השלישי – מקבע את המראה. יוצר ציפוי דק, המכסה את הריסים כדי ללכוד את השעווה ולייצב אותה ביעילות.

המברשת: בעלת המבנה המעוגל, המאפשר אחיזה בוטחת, שעוצבה במיוחד ליצירת אפקט הנפח, המודגש על ידי הסיבים החלולים מהדור החדש, המפזרים את  כמות המסקרה המדויקת בכל משיחה. גוף המברשת תוכנן בתבנית של שתי וערב, המפרידה בזהירות בין הריסים, כשחרטום המברשת הקטום – מסייע  בפיסול הריסים המעוגלים לשלמות.

העיצוב: בגימור מוזהב יוקרתי, קל  ונוח לנשיאה בכל תיק איפור. עכשיו במחיר שהופך את המסקרה של "גרלן" לחלום נגיש…
מחיר לצרכן:  225 ₪

מבט מהפנט עם  צלליות  "אקרין"
הצלליות הססגוניות של גרלן לאביב 2013  מוצעות בפלטה  של  4 גוונים, בני משפחת צבעים אחת. בכל פלטה  ארבע אבקות קטיפתיות במשחק עדין של אור וצללים, של ניגוד
ועוצמה מדורגת, כאשר לכל גוון מרקם וניואנסים נכונים, כך שניתן לערבב בין הגוונים בצורה הרמונית ליצירת זוהר אביבי.

פלטת Attrape Cœur 501     – לוח צבעים מרהיב המשלב את גווני סגול ולילך  החוברים ללבן הטהור והזך.
פלטת  Coup de Foudre 502  – תפוז כתמתם,  לצד גוון  הירוק, המשולב בכסף וברונזה-חאקי החוברים עם אלמוג נמרץ.
מחיר: 362 ש"ח

"קליק -קלאק" ואת מציתה את השפתון הלוהט בעולם…

מותג היופי הבינלאומי גרלן מציג אביב 2013

ROUGE AUTOMATIQUE

2 הרמוניות  של גוונים חדשים  מסדרת "רוז’ אוטומטיק":  האחת – רומנטית, כמו לוחשת אהבה בגוון ניוד-ורוד רך וטבעי (601); השנייה – מפלרטטת כמו  בלדה על אהבה,  בגוון כתום-ניוד (600).  השפתונים בגימור  משיי, בעלי  אפקט אולטרה מלחח, מועשרים בשמנים בתוספת שרף, כך שהברק מודגש לאורך זמן, ומכילים  פיגמנט קריסטל,  המאפשר לגוונים  המוארים לבטא עצמם במלוא השמחה.
מחיר: 236 ש"ח

SHINE AUTOMATIQUE

2  גוונים  חדשים של מסדרת "שיין אוטומטיק": דייט עם סגול מעושן (762).  פלירט עם סגול   מתובל (761). שיין אוטומטיק מועשר  בקומפלקס לחויות, חמאת מנגו,  פיגמנטים מטיטניום וויטמינים להזנה, במרקם רך וקליל,  למראה בוהק ואלגנטי.

העיצוב האלגנטי של אריזת השפתון, בסגנון ארט- דקו, בא לידי ביטוי במיכל  מוזהב ומלוטש,  בהנדסת אנוש ידידותית: לחיצה אחת והשפתון נשלף.
מחיר: 236 ש"ח

אייליינר  נוזלי – גימור שעושה את ההבדל!

האייליינר  הנוזלי של גרלן בעל מרקם משיי, מעניק כיסוי אינטנסיבי ואחיד בזכות פורמולה פולימרית, המעניקה לו מראה גמיש ומבריק.  המברשת אולטרה דקיקה, מה שמבטיח דיוק ויציבות לא רבב, עם קווים אינטנסיביים. התוצאה: בדיוק כמו באמנות הקליגרפיה הקישוטית

קו מושלם, שנענה ליד המשרטטת אותו, המריחה קלה וחלקה, ומראה העיניים מועצם, חד ואומר הכל.
מחיר : 250 ש"ח
את הקולקצייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר, אפריל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
 



עמוד זה נצפה: 385 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור