חיפוש באינדקס עסקים

מותג האיפור והטיפוח ג’ייד מציגה FALL STYLE

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוגוסט 2013

קולקציית האיפור FALL STYLE של ג’ייד לסתיו הקרוב מבטאת את מעברי הצבעים המאפיינים את עונת המעבר , מותירה מאחור את צבעוניות הקיץ ונעה אל עבר הרכות ומשב הרוח הקריר של הסתיו.
מראה האיפור מאופיין בקווים נקיים וגוונים טבעיים החושפים מרקמים הלוכדים את האור, מאירים את העיניים במראה עדין וכובש ומשלבים שפתיים עשירות בברק רך ועדין, מציגים אישה קלאסית  שיופייה מוגדר על ידי מראה פנים ייחודי וחושני.
מותג האיפור והטיפוח ג’ייד מציגה FALL STYLE
כוכב הקולקציה:  STYLE EYE SHADOW PALETTE מהווה פריט איפור הכרחי לסתיו הקרוב ואוצר בתוכו מגוון עשיר של צלליות בגווני בסיס טבעיים, צבעי אדמה, בז’ וחול היוצרים פלטת צבעים עתירת חושניות המאפשרת שילובי גוונים ומרקמים ומציגה איפור עיניים במעטה של בוהק רך בגווני הסתיו.
מחיר מומלץ לצרכן – 179.90 ₪  

מוצרים נוספים בקולקציית FALL STYLE :


LASH FEVER MULTI DIMENSIONAL VOLUME MASCARA BLACK  

מסקרה בגוון שחור אינטנסיבי המעבה, מאריכה ומעצבת את הריסים עם מברשת רב ממדית ייחודית ליצירת אפקט מקסימאלי. הנוסחה מבוססת על HAIRDENSYL COMPLEX  הכוללת תערובת תמציות צמחים, פרוטאין וחומצת אמינו לטיפוח וחיזוק הריסים.
מותג האיפור והטיפוח ג’ייד מציגה FALL STYLE מחיר מומלץ לצרכן – 119.90 ₪

MOISTURITY LUMINOUS MATTE LIPSTICK NO.107 VELVET

שפתון מהדור החדש המהווה שילוב ייחודי של גימור מט קטיפתי, ברק סאטן ומרכיבי הזנה וטיפוח לשפתיים.
מועשר בקומפלקס Collagen Booster  המורכב מרכיבי אנטי אייג’ינג של פוספוליפידים, פרה-פפטיד וחומצה היאלורונית המקנים לחות ומסייעים בהחלקת הקמטוטים, תוך כדי השבת מוצקות וגמישות לשפתיים.
השפתון מכיל שמן ארגן נוגד חמצון המגן על השפתיים מפני נזקי הסביבה ושומר על רכותן.
מועשר בשילוב של שמנים בוטניים ושעוות טבעיות עם פולימרים מבריקים המעניקים תחושת נוחות מתמשכת, ברק וזוהר.
מחיר מומלץ לצרכן – 110.90 ₪


NO.571 CRYSTAL ROSE  CRYSTALLIC PURE SHINE GLOSS

גלוס בעל מידה מדודה של שקיפות צבע וברק קריסטלי רב ממדי מרשים.  מכיל רכיבים פעילים לריכוך, להגנה ולהזנה של השפתיים.  הגלוס מוסיף שכבות של השתקפות קריסטלית היוצרת אפקט יוצא דופן.
מחיר מומלץ לצרכן – 110.85 ₪

טיפים ליצירת מראה FALL STYLE :

  • מותג האיפור והטיפוח ג’ייד מציגה FALL STYLE מארז הצלליות STYLE EYE SHADOW PALETTE מכיל גוונים מעודנים וחמים ומתאים ליצירת מראה איפור ליום ולערב. לשעות היום שלבי גווני חום וורוד מעושן עבור מראה ניוד רך ואילו למראה הערב השתמשי בגוונים דומיננטיים יותר עם אפקט מעושן והוסיפי נגיעה של זהב לפינות הפנימיות של העיניים כדי  להעניק נקודות של אור.
  • לקבלת מראה עמוק ומודגש של הריסים השתמשי במסקרה בגוון שחור עמוק  IDYLLIC HIGH PERFORMANCE MASCARA למבט מהפנט ובלתי נשכח.
  • עטפי את השפתיים בשפתון עשיר וקטיפתי MOISTURITY LUMINOUS MATTE LIPSTICK NO.107 VELVET בגוון ורוד רך ונצחי .
  • לתוספת ברק קריסטלי השלימי את מראה השפתיים בליפ גלוס המכיל פנינים זעירות: CRYSTALLIC PURE SHINE GLOSS NO.571 CRYSTAL ROSE  בגוון ורוד אידיאלי וטבעי המזכיר את פריחת שיחי הוורדים בשמש הסתווית.
     


עמוד זה נצפה: 459 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור