חיפוש באינדקס עסקים

איל מקיאג’ מציגה Volume Collection

פורסם מאת: בתאריך: 30 אוקטובר 2013

סדרת Volume Collection"", מציעה למעלה מ – 80 מוצרים בכל קטגוריות האיפור, בקשת גוונים מרהיבה. החל ממוצרי בסיס ועד מגוון מוצרי Color Cosmetics, צלליות (דחוסות / אבקה / קרם), סמקים, שימרים, ליפסטיקים, אייליינרים, מסקרות ועוד. הסדרה, כשמה כן היא, עוצמתית, בעלת נוכחות, מבוססת על פורמולות איכותיות המיוצרות באיטליה.
השחקנית והדוגמנית הבינלאומית המצליחה אור גרוסמן (עספור), נבחרה להוביל את קמפיין 2013-14 של חברת האיפור המקצועי איל מקיאג’. גרוסמן מחליפה את אנה ארונוב, אשר כיהנה כפרזנטורית של החברה בשנתיים האחרונות.

שירלי צ’אושו, סמנכ"ל השיווק ברשת "איל מקיאג’", מסרה: בחרנו באור גרוסמן לאחר בדיקה של עשרות דוגמניות וטאלנטיות מהמובילות בארץ. גרוסמן נחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בסדר גודל בינלאומי, ובעלת יופי עוצר נשימה. היא  משדרת איכות, עוצמה, הצלחה,מובילות וכמובן, התחדשות – ערכים שבימים אלה איל מקיאג’, תחת ההנהלה החדשה, מכוונת אליהם ומזדהה איתם.

Skin
בקטגוריה, מוצרים המהווים בסיס לאיפור, מייק אפ במרקם נוזלי, פודרה שקופה, פודרה דחוסה ודואל-פיניש (מייקאפ-פודרה במוצר אחד). טרנד בולט במגמות האיפור לחורף הקרוב: מראה המבליט רק אזור אחד בפנים (כגון גבות או ריסים).

Lips
בחורף הקרוב ניתן לראות מגמה של צבעים כהים, חמים ומודגשים – צבע השפתיים האדום הקלאסי מתפתח לקשת רחבה של גוונים עמוקים ומסתוריים, החל מבורדו-יין ועד גווני אדמה חומים. הצבעים הכהים אומנם משדרים מראה חדש ומעודכן, אך עדיין שומרים על הקלאסיות הנשית בהשראת מודליות נשיות כגון מרלין מונרו.
בנוסף לצבעים, גזרת הליפסטיקים משנה את מרקמה – השפתיים הרטובות המאופיינות יותר את ימי הקיץ החמים נעלמות ואת מקומן תופסים המרקמים היבשים בעלי המראה המט.

Eyes
הלוק החם והנשי בא לידי ביטוי בכל אזורי הפנים החל מצלליות, אייליינרים, ברונזרים. כמו כן, ניתן לראות מגוון גוונים כחולים / ירוקים / סגולים אשר עוטפים ומדגישים את אזור העיניים, לאו דווקא בצורה משורטטת, אם כי בפיזור רך ומעושן על גבי העפעפיים באמצעות צלליות אבן דחוסות או צלליות קרם המעניקות מראה לח ורך.
בניגוד לשפתיים בעלות המראה המט, העיניים במראה מנצנץ החל מצלליות Highlighter Dust בקשת רחבה של גווני כסף / זהב / מון / סאן / קריסטל ועד לאייליינר-גליטר חדש בגוונים עוצרי נשימה.

הפרזנטורית החדשה, אור גרוסמן מציגה את חמשת מראות האיפור לסתיו-חורף 2013/14

Concept
קמפיין Volume Collection, צולם במשחקי אור וצל קונטרסטיים מאוד – עוצמת האור (הווליום) הוגברה באזור הרצוי באמצעות תאורת פנסים כבדה, בעוד הצל מכסה את יתר האזורים ומחליש אותם. במטרה להעצים את משחקי התאורה, ליצור לוק נקי ולהעניק במה עוצמתית לאיפור עצמו, לא נעשה שימוש בסטיילינג או עבודת ארט בצילומים.

הקמפיין נחלק לחמישה סגנונות איפור שונים, כאשר כל אחד מהם מבליט אזור / קטגוריית איפור בהשראת טרנדים מובילים.
בתמונה אור גרוסמן

Play-Ground

צבעי האדמה, המזוהים עם עונת החורף הקרה, מאזנים ועוטפים את הפנים בגוונים חמים ועמוקים. השפתיים האדומות הקלאסיות הופכות בחורף הזה לכהות יותר, כמעט חומות ונטולות ברק. העיניים נקיות ומודגשות במסקרה אקסטרים שחורה ובצלליות אבקה מנצנצות בגוונים זהובים (סאן-סטאר וגולד-סטאר) אשר מהווים ניגוד הרמוני לגוון המט של השפתיים. הלחיים לא מודגשות במראה הזה והן מקבלות הצללה טבעית בגוונים כתומים ומעט ברק באמצעות שימר אבקה בגוון לונה.

Color Splash
בתמונה אור גרוסמןחוקי האיפור הם נחלת העבר ובמראה האוונגרדי הזה, הכל מותר. הלוק נוצר על ידי צבעים עזים "הנזרקים" בצורה אקראית על גבי העפעפיים. שילובים של אייליינר צבעוני (לדוגמה: אזור כחול) ולא משורטט, צלליות מעושנות (סמוקינג בלו) וצלליות קרם מעט לחות. החוק היחיד: כאשר העיניים מקבלות כ"כ הרבה תשומת לב, שאר הפנים נשארות ניטרליות והשפתיים כמעט מחוקות לגמרי.

 

 

 

 

Rock-Chick
בתמונה אור גרוסמןמראה המשלים את הטרנד האופנתי אשר מלווה אותנו כבר כמה עונות – מראה הגראנג’ המחוספס. בעולם האיפור, טרנד זה מתורגם לשימוש באייליינר חתולי, דרמטי ודומיננטי. משיכת המכחול של האייליינר (דיפ דים שחור) הופכת עבה עד עבה מאוד כך שהוא כמעט ומכסה את העפעף כולו. גם כאן, הפנים והשפתיים נשארים עירומים וחסרי התייחסות.

Classy & Sassy
בתמונה אור גרוסמןהלוק הקלאסי של ליפסטיק אדום ועיניים נקיות מקבל טוויסט חצוף בעזרת אייליינר נצנצים מוזהב (גולד ספארקל), אשר נראה כמרחף מעל קו הריסים אך לא ממש מוצמד אליו. הגליטר שומר על מראה העיניים העירומות והנקיות אך עם זאת מוסיף להן טאץ’ קטן של זוהר וברק.

Call of Nature
מראה נקי ורענן אשר שם דגש על גבות עבות ופראיות. העור מקבל טיפול מיוחד והרבה תשומת לב על מנת לגרום לו להיראות קורן, "פרשי" וצעיר (מייק אפ נוזלי וסומק סטיק בגוון סאן-קיס). צלליות קרם מעט לחות בגווני ורוד וכתום מעל העין ומתחתיה מצליחות לגרום גם לעיניים להיראות כמעט נטולות איפור. צלליות הקרם משחקות כאן תפקיד כפול כאשר הן נמרחות גם על השפתיים כדי לתת להן רק מעט פיגמנט טבעי שלא ישתלט על המראה הנקי ולא יגנוב את הזרקור מהגבות.
בתמונה אור גרוסמן
צלם: רון קדמי

 



עמוד זה נצפה: 464 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור