חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית איפור במהדורה מוגבלת מחברת MAC

פורסם מאת: בתאריך: 3 ספטמבר 2013

מותג האיפור מאק משיק: קולקצייה במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם האומן, מאייר האופנה הידוע,  אנטוניו לופז!
8 פלטות איפור קסומות ואקססוריז, כולם מעוטרים באיורי האופנה של האומן

קולקציית איפור במהדורה מוגבלת מחברת MAC גוסיפ גירל
להיות שיחת היום זה אומר, שלא משנה מה בדיוק אמרו עלייך, מה שבטוח- עשית משהו טוב.
מאק מציגה שני פריטי אקססוריז במהדורה מוגבלת, המציגים את האומנות החד פעמית של האומן אנטוניו לופז. מדובר בתיק איפור ובמראה שקשה מאוד לעמוד בפניהם, המיוטרים באיורי אופנה, ולוכדים ברגע קטן של נחת את מהות האנרגיה הגלומה באומנות, בזוהר ובתשוקה. כן, כן, גם לך מגיע להרגיש איך זה להיות שיחת היום.

המוזות של אנטוניו
אהבת החיים, האנרגיה החיובית והגישה הנועזת – כל אלה הם ההשראה לקולקציית הצבע המרהיבה של מאייר האופנה המפורסם, אנטוניו לופז. בקולקציה, תמצאו ששה גוונים של צלליות עיניים, פלטות שפתיים הכוללות שלושה גוונים, ופלטות פנים המיועדות להארת הנתונים הטבעיים של הפנים שלך. כל פלטה מציגה באופן נועז אחר את אחת מ"הבנות של אנטוניו", המוזות שלו ששימשו לו השראה לקולקציה. כל אחת מהפלטות גם מעוטרת בדמות אחרת, מה שאומר שמדובר פה בלא פחות מאשר פריט לאספנים.

בקולקצייה
פלטות עיניים:
שישיית צלליות בגווני ברונזה הכוללת את הגוונים: Dear Cupcake קורל ורוד, Artistic License זהב ורוד קפוא, Easy Gesture בז’ חם וחיוור, Creative Copper זהב נוצץ, Golden Touch אפור חום מוכתם ו- Carbonized חום חם ועמוק.
שישיית צלליות בגווני סגול הכוללת את הגוונים: Violet Impact סגול תוסס, Envisioning Pink כחול ורוד, Lithe Spirit קרם קריר, Showgirl אפור-כחול כהה, Graphic Style כסף עמוק ו- Carbon שחור אינטנסיבי.
קולקציית איפור במהדורה מוגבלת מחברת MAC שישיית צלליות בגוונים צהבהבים הכוללת את הגוונים: Colourful Life צהבהב כהה, Fashion Legend שחור עם גימור פנינה ורודה, Nighttrain אפור פחם עם גימור פרוסט גבישי, Sex & Disco כסף קר ונוצץ, Freshwater כחול נוצץ עם גימור פנינה כחול ו- Sketchbook זית שחור ונוצץ.

פלטות שפתיים:
שלישיית שפתונים בגווני ניוד הכוללת את הגוונים: Art Directed שמפנייה עשירה ומבריקה, Antonio’s Girls אפרסק בהיר ו-Vivid Image ורוד-לבן בהיר.
שלישיית שפתונים בגווני פוקסיה הכוללת את הגוונים: Candy Yum-Yum ורוד נאון מאט, Moxie כחול ורוד ו- Violetta סגול בהיר ונקי.
שלישיית שפתונים בגווני אדום הכוללת את הגוונים: Scarlet IBIS כתום-אדום בהיר, M•A•C Red אדום-כחלחל בהיר חי ו- Deeply Adoredארגמן עמוק.

פלטת איפור פנים:
ערכת פנים בגווני ורוד הכוללת: פודרה שימר בגוון Belightful ברונזה בהירה עם שימר זהוב, סומק בגוון Pure Femininity ורוד-כחול ופודרה עם גוון בגוון Peaceful אפרסק.
ערכת פנים בגווני קורל הכוללת: פודרה שימר בגוון Star! אפרסק זהוב עם גימור פנינה צהוב, סומק בגוון Passion for Colour קורל ופודרה עם גוון בגוון Smooth Harmony ברונזה זהובה.
מברשת לסומק מס’ 129.

בנוסף למוצרי האיפור, אנטוניו לופז עיצב בשיתוף עם מאק אביזרים נלווים:
מראה של אנטוניו לופז.
תיק איפור של אנטוניו לופז.
תיק איפור קטן ובתוכו מבקשת סומק.

להשיג ברשת חנויות מאק במהדורה מוגבלת
קולקציית איפור במהדורה מוגבלת מחברת MAC
 



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור