חיפוש באינדקס עסקים

אלת הברונזה – אסתי לאודר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 יולי 2011

אלת הברונזה - אסתי לאודרקולקציית האיפור החדשה של אסתי לאודר – אלת הברונזה למראה איפור קיץ 2011 – כוללת מהדורה מוגבלת של שישיית צלליות Bronze Goddess Island Oasis EyeShadow, עפרונות עיניים חדשים להצללה Bronze Goddess ShadowStick Duos בזהב ברונזה וורוד קריר. ברונזר שהוא גם סומק וגם שימר יפהפה – Bronze Goddess Sea Star Bronzing Blush עם כוכב הים בגוונים נפלאים וטבעיים.
החוף והגלים כהשראה למראה האיפור Bronze Goddess Soleil.
בהשראת גווני הגלים והחול, אסתי לאודר מציגה מהדורה מוגבלת של צלליות חדשות: Bronze Goddess Island Oasis EyeShadow – שישיית גווני צלליות שתתקשי לעמוד בפניהם, וכל אחד מהם מדגיש ותוחם את העיניים ביום ומעניק להן מראה שונה לשעות הלילה. הפיגמנטים הזוהרים העדינים שבצלליות האלה מושכים בזוהר ובאור הקורן מהם בצבעי חול חמים ובגווני נחושת, ברונזה, זהב ואלמוג, ומולם הים הקרים, טורקיז, ורוד צדפה, כסף ואצות. את פלטת הצבעים הייחודית  משלימים זוגות של עפרונות הצללה חדשים במהדורה מוגבלת, Bronze Goddess ShadowStick Duos, בגוונים חמים של זהב ברונזה וורוד קריר. זוגות ייחודיים אלה הם האקססורי המושלם לעיניים הקיץ. כל עיפרון כזה מגיע בשני גוונים משלימים, עמידים במים, עם נוסחה עמידה לאורך זמן, אידיאלית לחודשי הקיץ החמים. בין אם את רוצה קו מדוייק או מראה מעושן, העפרונות האלה יהיו הדבר הראשון שתשלחי אליו את היד בבוקר, והאחרון שתסירי בלילה. השלימי את המראה עם ריסים מלאים ועשירים שייראו יפהפיים וגם רטובים, עם המסקרית הפופולרית של אסתי לאודר, עמידה במים ומתאימה לכל מזג אוויר, Sumptuous Waterproof Bold Volume™ Mascara, בצבע שחור.
בהשראת הטיולים הארוכים לאורך החוף ואיסוף מזכרות מהחולות, ברונזר שהוא גם סומק וגם שימר יפהפה Bronze Goddess Sea Star Bronzing Blush החדש, במהדורה מוגבלת  הוא סומק קליל ונעים שיאיר את פנייך וידגיש את השיזוף בכל סוגי העור עם זוהר שמש טבעי. הסומק המשזף הזה, המוגש לך עם ציור אמנותי של כוכב ים הנח על רקע החול המנצנץ, הוא סומק משיי ורך המעניק לעורך גוון זוהר, חלק ושזוף. זהו תכשיר ייחודי בצבע טבעי, עם אפשרות להוספת שכבות לקבלת המראה הרצוי הוא ידגיש את צבע הלחיים הטבעי שלך עם מגע נוסף של ברק קיצי. קל מאוד להשתמש בסומק ולשלבו בגוונים אחרים, ניתן להניחו לבד, וגם מעל לכל אחד מהגוונים האחרים מסדרת Bronze Goddess.

אלת הברונזה - אסתי לאודר


אלת הברונזה – אסתי לאודר



עמוד זה נצפה: 643 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור