חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי קוסמטיקה בתקופת מיתון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 מאי 2009

 

זה שהמיתון כבר הגיע לכאן, כולן יודעות. אך האם עלינו לחסוך גם ברכישת מוצרי קוסמטיקה? התשובה לכך היא לא. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים הממלאים מספר פונקציות. עניין שיש לקחת בחשבון בעת רכישת המוצרים הוא בדיקת האפקטיביות של המוצר.
חברת סופט טאץ’ מסרה כי בבדיקה שנערכה ע"י החברה עלה כי הצרכן אוהב לקבל מקסימום תועלת ונוחות משימוש במוצר, כאשר מוצר הכולל מספר פונקציות הופך להיות מוצר מועדף ע"י הלקוח.
ישנם חומרים רבים שניתן להשיגם בנפרד, כמו למשל ג’ל לחות כמוצר לחוד וסרום לחוד. בכל אחד מהם קיימת תועלת, אך יש לדאוג שחיבורם יחד יפיק מקסימום תועלת, דבר שלא מתקיים בכל מוצר משולב.
ביצירת מוצר המשלב פעולות של שני מוצרים יחדיו, בשל תהליך היצירה המשותף ממרכיבים של אותה המשפחה, מובטח חיבור מושלם. מעבר להיבט הנוחות של שימוש במוצר אחד לצרכן, נוצר עניין של חסכון כלכלי. במקום לקנות שני מוצרים שונים ניתן לרכוש מוצר אחד שמחירו יהיה זול יותר מסך שני המוצרים.
סופט טאץ’ מציעה את וואנדר ברו מאטיק, מוצר איפור דו צדדי לעיצוב ויצירת הגבות המושלמות. בצידו האחד – עיפרון למילוי והארכה של הגבות, ליצירת מסגרת מושלמת לעיניים. חוד העיפרון משופע, לכן קל ונוח לשרטט את הגבה. אין צורך לחדד, רק לסובב את בית העיפרון הדק. בצידו השני – מברשת ספירלית עמידה לסירוק הגבה. מחיר: 64.99 ש"ח.
ביו אקטיב קר מציגים קרם עיניים ושפתיים ביחד. הקרם הוא בעל מרקם קל המיועד לשפר את תפקוד העור כנגד סימני הגיל. נוסחה חדשנית זו מיועדת לטשטש קמטוטים, נפיחויות וכהות סביב העיניים. מועשר בנקטפיור, ארגירלין ותה ירוק אשר מעדנים את מרקם העור, מזינים ומחזקים תוך כדי שיפור המגננה הטבעית של העור. תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 254.99 ש"ח.
טיירי מוגלר מציג בושם במרקם קרם ותחליב העוטף את הגוף שעות ארוכות.
מולקולת ה- IDS® ביחד עם ה- DNA של הבושם (אנג’ל), מסייעת בהאטת התנדפות הניחוח ומפעילה מחדש את הבושם למשך היום עם כל נגיעה של הבגד על העור או כאשר חום הגוף עולה. צנצנת: 200 מ"ל, מחיר: 355 ש"ח. תחליב כחול במרקם משיי המוסיף לחות נטולת שומן לתחושת רכות והרגשה נהדרת בכל יום. בקבוק: 200 מ"ל, מחיר: 225 ש"ח.
במאדינה מילאנו ניתן למצוא גלוס כפול שבקצהו האחד ישנו גלוס בעל תכולת פיגמנט גבוהה בגוון דובדבן פתייני. בקצהו האחר גלוס שקוף עם ברק עדין. המוצר הרב-תכליתי מבוסס על נוסחה ייחודית, המכילה בין השאר גם מסנני קרינה אורגניים להגנה על שפתייך מפני קרני השמש. אפשר להשתמש בגוון הדובדבן המט גם על כריות הלחיים למראה סמוק ונערי במיוחד. מחיר: 119 ש"ח.
קלרינס מציעה את Pure Melt Cleansing Gel – תכשיר לניקוי פנים בשלושה שלבים : גם ג’ל, גם שמן וגם חלב במוצר אחד. שלושה מרקמים שמשתנים תוך כדי השימוש. התכשיר מתאים לכל סוגי העור, בשלושה שלבים, עם שמן מרולה. המוצר מסיר בקלות את האיפור הכבד ביותר ואף יפתיע את אלו שחושבות שניסו כבר את הכול, הודות לנוסחה ייחודית אשר מאפשרת ליהנות מכל היתרונות והתחושות המדהימות של ג’ל, שמן וחלב. ניקוי רב חושי שמטפח את העור כך שהעור נותר נקי, רענן, רך וחלק. תכולה: 125 מ"ל, מחיר: 185 ש"ח.

 



עמוד זה נצפה: 472 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור