חיפוש באינדקס עסקים

קוסמטיקה וטיפוח – כיצד מגיב עורנו לעונת המעבר?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ספטמבר 2008

קוסמטיקה וטיפוח – כיצד מגיב עורנו לעונת המעבר?
הנחליאלי מסמן את בוא הסתיו וגם אות וזמן להתחיל לדאוג ולטפל בעור לתיקון עוולות הקיץ. זיוה גלעד, מנהלת הדרכה בחברת AHAVA מסבירה איך הכי נכון לעשות את זה:
השמש, אמנם מועילה לגוף ביצירת ויטמין D, אך היא מהווה אויב מס’ 1 של העור וגורמת לו נזק מצטבר שלא תמידקוסמטיקה וטיפוח - כיצד מגיב עורנו לעונת המעבר? נראה מיד לעין וזאת מאחר שבקיץ אנו מבלים יותר זמן בחוץ. החום גורם לנו לברוח למזגן, ומי שנותר נטול מזגן, מבלה לרוב בקניון הממוזג. בנוסף, ידוע כי זיהום האוויר גבוה יותר בקיץ. אנו מרגישים יותר טוב בסביבה המקוררת, אך לא כך עורנו. המזגן מייבש את האוויר, מוריד את רמת הלחות בו, והעור סובל מכך. לכן, יש לטפח את העור הפגוע לפני כניסת החורף, אשר אף הוא בתורו גורם לו נזק.

  • טיפולי פנים – מומלץ לבצע פעמיים בשבוע פילינג גרגרים עם מים רבים, לעסות  בעדינות ולשטוף היטב, ולאחר מכן למרוח מסכת לחות. להניח מעל המסכה קומפרס לח (מגבת טבולה במים פושרים) לכמה דקות. לאחר מכן לעסות את המסכה עד ספיגה, וללכת לישון עם מה שנותר על העור. בבוקר יש לנקות את הפנים עם קרם ניקוי עדין, ואז למרוח סרום, קרם עיניים וקרם לחות.
  • טיפולי גוף – מאחר והקיץ מסתיים לו, השיזוף הולך ומתכלה והעור נותר יבש כתוצאה מהשיזוף. מומלץ לעשות פילינג גרגרי לגוף ולמרוח תחליב גוף מסדרת DERMUD העשיר בחומרים מלחחים ומרגיעים לעור, בכדי לשקם את נזקי הקיץ.
  • טיפולי שיער – אחרי שגם השיער היה חשוף לשמש ולפגעי הקיץ, מומלץ לספק לשיער מנה טובה של מינרלים וחומרים מחיים לקרקפת ע"י מריחת בוץ מינראלי, להניח על השער כובע מקלחת בכדי לאטום את השיער, להשאירו על השיער 5 דק’, לשטוף היטב ולחפוף עם שמפו ומרכך AHAVA – המנקים וממריצים דם לעור הקרקפת, מחיים את השערות ומעניקים להן ברק.
  • טיפולי רגליים – לרוב, רגלינו מוזנחות במהלך הקיץ מהליכה בסנדלים. לכן מומלץ לעשות אמבט עם מלח אמבט AHAVA, לייבש היטב ולמרוח קרם רגליים מסדרת DERMUD המעדן ומרכך.
  • אזור המחשוף – לרוב, אזור המחשוף הוא האזור החשוף ביותר לשמש, ניזוק ביותר מקרינתה ומפתח כתמים ונמשים. רצוי ומומלץ להתקלח בסבון מועשר בלחות ולאחר המקלחת למרוח קרם גוף מסדרת DERMUD המועשר ומוזן בחמאת שיאה ובתמציות צמחים מלחחות ומרגיעות. בנוסף, את קרם הידיים עם SPF12, מומלץ למרוח על אזור המחשוף במשך היום ועל הידיים החשופות. קרם זה הינו מבהיר כתמים שנוצרו מהשמש.


עמוד זה נצפה: 491 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור