חיפוש באינדקס עסקים

גבות – המסגרת של הפנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 יולי 2008

בשנת 1995 הומצא המונח עיצוב גבות ע"י מעצב השיער אמיליו. כלה שהגיע לסלון כלות בו עבד אמיליו, נכנסה לקוסמטיקאית בכדי לסדר (כך קראו לזה אז) את הגבות ויצאה עם גבות מרוטות. אמיליו שלח את ידו אל הפינצטהגבות - המסגרת של הפנים ומאז לא הפסיק לעצב, לחטב ולחדד את תווי הפנים והגבות של לקוחותיו.
עיצוב גבות נועד לחדד את תווי הפנים המחמיאים ולטשטש את אלו שאינם מחמיאים לנו ובכדי לבנות מראה אובאלי-מושלם.
מטרת עיצוב הגבות הינה בניית גבה מושלמת הממוקמת במקום הנכון ומעניקה לנו מראה של עפעף גדול ומחוטב בין שתי גבות מעוצבות כדי לקבל מראה שווה בעיניים ופרופורציונאלי לכל תווי הפנים.
יש מספר סוגי עיצוב גבות, העיצוב תלוי בסוג הגבה אם היא עבה או מלאה, דלילה או דקה וכמובן בעובי הגבה הטבעית, גבות שלא נגעו בהן ואיתן ניתן לעצב ולקבוע את הגובה הנכון, את העיצוב הנכון כי יש מקסימום שיער לניצול בכדי להגיע לעיצוב מיידי ומושלם.
בואו נהיה מציאותיים, כיום אין מישהי שלא מנסה לעצב בעצמה את הגבות ולעיתים גורמת להן נזק. את הגבה צריך לאבחן לפי סוגה, מבנה ותווי הפנים של כל אחת ואחד (אובאלי-מושלם, עגול, מלבן, מרובע, משלוש ומלבן).
ככל שהגבה עבה יותר במקומות הנכונים, המראה מקבל חיות לעיצוב מושלם ולכן רוב הנשים זקוקות לשיקום גבות גם מחורים וגם מעיוותים ומרווח גדול בין העיניים. הגבות הן כרטיס הביקור של הפנים שלכן. לכן עיצוב הגבה אמור להתבצע בזהירות ובסבלנות, אחת לשבוע או שבועיים בעקביות.



עמוד זה נצפה: 531 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור