חיפוש באינדקס עסקים

כיצד יראו סלוני היופי של דור העתיד?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 אוקטובר 2013

כיצד יראו סלוני היופי של דור העתיד?

בעתיד הקרוב ביקור אצל מעצב השיער הפרטי שלנו לא יסתכם רק בתספורת או פן , במקום ניתן יהיה לקבל גם עיסויים מסוגים שונים , תרפיה באור ועמדת חפיפה מוסיקלית .
כיצד יראו סלוני היופי של דור העתיד?

עמדת חפיפה המורכבת מכסא מסאז’ וכוללת תרפיה באור ומוסיקה
עמדת חפיפה הנקראת: לוקסור ספא. כיור עם אורות – תרפיה באור, קיימת אופציה למוסיקה. האורות בצבעים השונים משפיעים על מצב הרוח (מוכח מדעית? – אם כן אצטרך את המידע) גם לכורסאות אלו אפשרויות מסאז’ שיאצו + הדום לרגליים. לוקסור ספא הינה עמדת חפיפה אשר מיועדת לחדריי ויי איי פי (חדרים שבהם מבצעים טיפוליי שיער וקרקפת בלבד). עמדת החפיפה כוללת כיפה עם תאורה מתחלפת אשר נקראת תרפיה באור. לאור המתחלף יש יכולת להקל על כאבים להרגיע ועוד… עמדת החפיפה מגיע עם רמקולים אשר ניתנים לחיבור לאייפוד על מנת להנעים /להעניק חווית טיפול נעימה יותר.
לעמדת החפיפה מערכת עיסוי אויר. לעמדת החפיפה הדום להרמת הרגליים חשמלי על מנת לשדרג את חווית החפיפה.

עמדת חפיפה המורכבת ממיטת פינוקים בעלת מערכת עיסוי חדשנית
עמדת חפיפה מדגם מאדרה (אימא באיטלקית) – ספא עם מסאז’ים + כיסא מיוחד למטפל. – מדובר בעמדת חפיפה חשמלית אשר מגיעה ממצב של ישיבה למצב שכיבה על מנת לתת ללקוחה נוחיות מקסימלית. לכול אורך המושב ישנה מערכת עיסוי חדשנית ביותר פרי פיתוח של חברת "מאלטי איטליה" – מערכת העיסוי נקראת "הייר מסאז’" ומדובר בכריות אויר אשר מתנפחות ומתרוקנות מאויר וכתוצאה מזה אנו מקבלים לחיצות לכול אורך הגב והמושב מה שמביא אותנו לתחושת הקלה ורוגע. בנוסף, לעמדת החפיפה מצורף כיסא למטפל אשר מטרתו להעניק למטפל סביבת עבודה נוחה ונעימה ועלי ידי כך אותו מטפל מטפל בלקוחה בתחושה נינוחה יותר.

כסא מעוצב בסגנון וינטג עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר
עמדת עבודה עם כיור משולב מדגם סלון קונגסול – עמדת רטרו (יפנית) עם כיור נפתח – כיסא המספרה היקר בעולם. עמדת עבודה אשר משלבת עמדת חפיפה בתוכה מיועדת לחדריי וי איי פי לגברים ונשים או למספרות אשר יש להן מחסור במקום תוך התחשבות בנוחות מקסימאלית פרי פיתו של חברת טקרה בלמונט יפן.
כיצד יראו סלוני היופי של דור העתיד?


חפיפה בבמים טהורים

כיצד יראו סלוני היופי של דור העתיד?מתקן לטיהור מים – מיכל לסינון וטיהור מים המתאים לטיפולים כימיים (החלקות, צביעה) – מטרתו היא לרכך ולסנן את מי הברז הרגילים ולהפוך אותם מקשים לרכים. כאשר אנו משתמשים במים רכים במהלך שטיפת שיער ולאחר טיפול אמפולה או מסיכה לשיער או כל טיפול אחר התוצאה תהיה 30% טובה יותר מאשר בשימוש במים קשים. בנוסף, במתקן מורכבת מערכת מיוחדת ובה רשת מסננים ופילטרים בכדי לקבל את התוצאה הרצויה.


ריהוט יוקרתי העשוי מחומרים ממוחזרים

סדרת גרין פרסט – הריהוט הממוחזר. סדרת גרין פרסט מבית "מלאטי איטליה" הינה סדרה אשר לצורכי היצור שלה הוקם מפעל חדש אשר החשמל אשר מסופק לו מופק משבשבות אשר ממוקמות במפעל ובמפעל ישנה מערכת למחזור מים. כול המרכיבים אשר החברה משתמשת בהם ליצור הרהוט בסדרה הינם ממחוזרים. הסדרה עוצבה על ידי מעצב העם בשם ג"ובנוני.
הסדרה  נחשבת לפורצת דרך בתחום הרהוט הירוק בחום המספרות בעולם. הכיסאות בעלי מבנה ארגונומי ומושבים אורתופדיים מתן נוחות מקסימאלית וכן גם עמדות החפיפה אשר מאפשרות לחפוף בישיבה או ממש בשכיבה עמדות העבודה מעוצבות תוך התחשבות בצרכי הספר וכסאות הספר נערמים מה שמאפשר חיסכון במקום.



עמוד זה נצפה: 744 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור