חיפוש באינדקס עסקים

כיצד לבחור את צבע השיער הנכון עבורך?

פורסם מאת: בתאריך: 2 פברואר 2014

תוציאי את הכוכבת שבך…חולמת להיות כמו מרלין מנרו, ברונטית כמו מילה קוניס או אולי ג’ינג’ית מתוחכמת כמו ג’וליאן מור ומרשה קרוס מעקרות בית נואשות. קבלי את הדרך של הכוכבות להקפיץ את המראה והקריירה ולהפוך לשיחת ביום בשל לוק חדש.

צבע השיער שלך אומר עליך המון ומשפיע על הדרך בה הסביבה רואה אותך וגם את הדרך בה את רואה את עצמך. אחרי הכול, יש סיבה לכל הדיעות הקדומות של אנשים על צבעי השיער הנשי. והדרך בה רואים ושופטים אנשים. זה לא משנה אם נולדת ברונטית או שחורה (כמו רבות מאוכלוסיית המזרח התיכון), או בלונדינית מבקבוק חמצן וצבע (וגם כחצי שעה מהיום שלך), שינוי צבע השיער יגרום לך להרגיש אחרת ואולי יוציא ממך את האני האמיתי שבך.

ברונטיות נתפסות כרציניות יותר
, יציבות ושקולות יותר, בעוד שכולם חושבים שבלונדיניות נהנות יותר.   "נשים רבות עושות את המעבר משיער בלונדי לברונטי ברגע בו הן מחליטות לעשות שינוי בקריירה או לחילופין, משנות את שיערן מכהה לבלונדי ברגע בו נפרדו מבן זוגן ורוצות לצאת לשוק הפו"פ.

בלונדיניות נתפסות כשמחות, חסרות דאגה , סקסיות יותר ובעלות סקס אפיל. חסרון לברונטית בעלת עור כהה וגבות דומות בכך שהיא תצטרך להקפיד על תחזוק השורשים באופן תדיר.
א-ממה? למרות הבדיחות הרבות על בלונדיניות, מדווחים מומחי חברת צבעי השיער "גרנייה" כי "ישנה עליה קבועה בכמות הנשים הצובעות לבלונד, יותר מכל צבע אחר". זה כנראה מתקשר לעובדה שבלונד מתקשר לבילויים, רוח נעורים ושמחת חיים. אולם בלונדיניות נאלצות להתמודד עם לא מעט סטיגמות ובדיחות…
צבעי שיער אוליה של גרנייה
ג’ינג’יות הן זן נדיר. הן מיעוט בעולם, נחשבות לנדירות והסטיגמה עליהן, אמיתית או לא, שהן סקסיות, חתוליות ולמעשה נשים מושלמות, המשלבות חכמה ומסתוריות. אין פלא שבתקופות חשוכות התייחסו לנשים בעלות שיער כתום כאל מכשפות…נשים שצובעות לג’ינג’י בדרך כלל בעלות אופי המתאפיין בשמחת חיים, מסתורין, אהבה ללא תנאי וכנשמות חופשיות ומסתכנות בגוון עור כתמתם.

שיער שחור נתפס כאקזוטי
, קלאסי ואלגנטי ובהקשעה וסידור עם תספורת נכונה ישדר על זמניות סטייל קליאופטרה. חסרונו בכך שהוא מבליט פגמי עור, אולם הוא תמיד נראה מטופח ומבריק,במיוחד אצל מי שמשקיעה שעות אצל ספר ליישור הפדחת ודואגת לקרמים וצבע קבוע.
צבעי שיער אוליה של גרנייה

מומחי השיער של גרנייה מעניקים טיפים לצביעת שיער ביתית: צביעת השיער ביתית מעולם לא היתה פשוטה יותר
 

  • איך תבחרי את הגוון המתאים לך? בבחירת הגוון מומלץ להתאים את  גוון השיער לגוון העור: עור בהיר ורדרד- מתאים לגוונים קרים או גוון חציל  או  חום אגוז לעור מאט, הנוטה לגוון צהבהב, מתאים שיער בעל גוונים חמים יותר כגון בלונד זהוב או חום ארגמן בהיר במידה ואת מהססת בין שני גוונים, בחרי את הגוון הבהיר יותר. תוצאה בהירה תמיד ניתן להכהות, אך הבהרת הגוון היא בעייתית היות וצבע אינו מבהיר שיער צבוע.
  • זכרי שפעולת הצבע על שיער שנצבע בעבר שונה מפעולת הצבע על שיער טבעי. במידה ושיערך צבוע בבלונד בהיר ואת רוצה להכהות אותו, השתמשי בגוון המכיל גם פיגמנט אדום על מנת שלא יתקבל גוון מעט ירקרק, גוון אדום סגלגל יתאים לצביעה כזו.   
    במידה ויש לך גוון אדמדם, ואת מעונינת למתן אותו, השתמשי  בגוונים הטבעיים או בגוונים המכילים מהגוני.  הנטרול יהיה הדרגתי ולאחד פעמי. הימנעי מגוונים המכילים פיגמנט זהוב, אחרת, יתקבל גוון נחושתי.
  • אל תנסי לעשות שינויים מהפכניים. זכרי שצבע אינו מבהיר צבע! ולכן לא תוכלי להפוך לבלונדינית במידה ושיערך צבוע בחום. בחרי  בגוון הדומה לגוון שיערך הנוכחי.
  • עקבי אחר הוראות השימוש – זמן מועט מידי לא יביא להבהרה הרצויה, זמן רב מידי יכביד על השיער ויפחית מברק הצבע.
  • לצבע התערובת על השיער במשך זמן ההמתנה אין קשר לתוצאה שתתקבל בסוף תהליך הצביעה.
  • זמן המתנה בין צביעה לצביעה נע בין 3 ל- 6 שבועות, תלוי בכמות השיער הלבן.
  • ערבבי את קרם הצבע וקרם המפתח בקערה לא מתכתית.
  •  אם יש לך הרבה שערות לבנות, התחילי למרוח את הצבע במקום בהן הן רבות יותר.
  • אם העורף חשוף, צבעי גם שם, קיימת נטייה לשכוח אזור זה בצביעה ביתית.
  •  אם השיער ארוך, עסי את השיער לכל אורכו על מנת לאפשר צביעה  אחידה.
  • לאחר זמן ההמתנה עם הצבע ולפני השטיפה, מומלץ להקציף ולעסות את התערובת על השיער עם מעט מים פושרים.
  • שטפי את השיער עד לקבלת מים צלולים.
  • בעת שטיפת השיער מומלץ לחפפו במים קרים, פעולה זו מחליקה את  סיבי השיער ומעניקה לו יותר ברק.
  • אם את מרכיבה משקפיים, הגני עליהם בעזרת מגבון או בעזרת נייר  דבק. ניתן גם לשמן אותן בחומר שמנוני שיאטום אותן מפני הצבע.
  • כדי למנוע את הכתמת המצח, הצוואר או האוזניים, הניחי רצועה של צמר גפן מסביב. ניתן גם למרוח קרם שמנוני באזורים אלו שידחה את הצבע.
  • הגני על בגדייך בעזרת מגבת, או חלוק פלסטיק רב שימושי.

צבעי שיער אוליה של גרנייה



עמוד זה נצפה: 764 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור