חיפוש באינדקס עסקים

הלחמת שיער – כל מה שרצית לדעת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 יולי 2011

הלחמת שיער - כל מה שרצית לדעתתוספות השיער תפסו תאוצה בשנים האחרונות. כל אישה החפצה בשיער ארוך יותר ושופע, או שיער מלא יותר, יכולה להגשים את החלום. תוספות השיער מגיעות בשלל גוונים וסוגים: מקצר עד ארוך, חלק, גלי או מתולתל ומותאמות לכל לקוחה לפי סוג שיערה.
איך יודעים מהי האיכות של כל שיער ואיזה שיער נחשב לטוב ביותר? קיימים סוגים שונים של שיער באיכויות שונות: סיני, הודי, אירופאי ורוסי.

  • השיער הסיני: השיער באיכות הכי פחות טובה, מגיע בעיקר מהכפרים שם תנאי האקלים, התזונה והטיפול בשיער של הנשים לא מיטיבים איתו. צבעו של השיער כהה מאוד (שחור) ובכדי להגיע לגוונים בהירים יותר, הוא עובר תהליכים כימיים חזקים ביותר הפוגעים באיכותו.
  • השיער ההודי: באיכות יותר טובה וקל יותר להתאים אותו לשיער של הישראליות, השיער ההודי עובר אף הוא תהליכים כימיים רבים אך במקורו הוא הרבה יותר רך ובריא, לכן איכותו נפגעת פחות.
  • השיער האירופאי: נחשב כשיער באיכות הטובה בארץ. האקלים והתזונה מיטיבים עם השיער ובשל גוון השיער הבהיר של האירופאיות, השיער לא עובר כמעט תהליכים כימיים.
  • השיער הרוסי: נחשב לשיער הטוב בעולם, אך בגלל איכותו הגבוהה והקושי להשיגו מחירו מאוד יקר, כך שבארץ כמעט ולא ניתן למצוא אותו.

 

מי יכולה לעשות הלחמת שיער?
הלחמת שיער - כל מה שרצית לדעתרוב הנשים יכולות לעשות הלחמת שיער, התהליך קצר מאוד ואורך כשעה וחצי עד שלוש שעות, משתנה מלקוחה ללקוחה ובכמות היחידות המולחמות.

למי לא מומלץ לעשות הלחמת שיער?

  • לנשים אחרי לידה מומלץ לא לעשות הלחמה בגלל התופעה של נשירת שיער חזקה כשלושה חודשים אחרי הלידה. יש לחכות עד שהנשירה פוסקת ולבדוק את השיער.
  • כאשר שורש השיער חלש, לא ניתן להכביד על השיער לכן מומלץ לא לבצע הלחמה.
  • כשהשיער קצר מאוד, פחות מאורך של עשרה ס"מ, לא מומלץ לבצע הלחמה.

איך מטפלים?
הטיפול בשיער שעבר הלחמה פשוט מאוד, כמעט כמו טיפול בשיער הטבעי. קיימות מברשות המיועדות לסירוק מעל החיבורים, מומלץ לחפוף בשמפו איכותי ולא להשתמש בקונדישנר, סיליקון או תכשירים שומניים היכולים להחליש את החיבורים.

איך יודעים איזו הלחמה טובה יותר?

  • השיער המולחם חייב להיות איכותי ושלא עבר ציפויי סיליקון במפעל. שיער שעבר ציפויי יכולים להיווצר בו קשרים לאחר כמה חפיפות.
  • החיבורים צריכים להיות קטנים ושניתן להסיר אותם בקלות מהשיער מבלי לפגוע בשיער הטבעי.

האם ניתן לצבוע את התוספות?
תוספות השיער ניתנות לצביעה בדיוק כמו השיער הטבעי, אך לא מומלץ לעשות פעולת הבהרה או פעולות כימיות חזקות אחרות בכדי לא לפגוע באיכות התוספות.

בהצלחה.

הלחמת שיער – כל מה שרצית לדעת.
באדיבות: מעצב השיער והמאפר ניסים מור.



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור