חיפוש באינדקס עסקים

מה זה מזותרפיה?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אפריל 2010

 

שיטת טיפולי מזותרפיה הפועלת בשכבות העמוקות של העור פותחה לפני כ-20 שנה ע"י דרמטולוג צרפתי מתוך מטרה לשפר את רמת חדירות חומרים חיוניים דרך העור. באמצעות שיטת המזותרפיה, חומרים פעיליםמה זה מזותרפיה? - דוקטור אסתר קורן. מצליחים לעבור את שכבות העליונות של עור ולהגיע לאן שבאמת צריכים אותם לשכבות העמוקות, שכבת הדרמיס.
שיטת מזותרפיה אינה פוגעת בשכבת העור העליונה, מתבצעת בקלות ללא כל צורך באשפוז, ניתוח וללא צורך בשהייה בבית והפסד של ימי עבודה. את השיפור במראה ומרקם העור ניתן לראות בקלות.
הטיפול מיועד לכל אדם אשר מעוניין לשפר את מראה עור הפנים, מרקמו, טשטוש צלקות אקנה או עידוד צמיחת השיער בראש בקלות, בנעימות, באופן הדרגתית וטבעי ללא צורך בפעולה כירורגית.
טיפול מזותרפיה מתבצע ע"י מכשיר מזו-רולר, רולר קטן בעל מחטים זעירות המתגלגלים בעדינות על פני העור. במהלך הטיפול משתמשים בסרום טיפולי מיוחד המכיל את כל החומרים הפעילים שרוצים להחדיר לעור.
במהלך הטיפול נוצרות תעלות הובלה זעירות לרבדים העמוקים של העור המאפשרות את כניסת המולקולות הרצויות לשכבות העמוקות של העור.
בנוסף, הטיפול מעורר ייצור עצמי של קולגן ואלסטין החיוניים לקבלת מראה עור צעיר ובריא ומסייעים להתחדשות הטבעית של העור.
שיטה זאת גרמה למהפכה בעולם הקוסמטיקה המתקדמת כטיפול יחיד או משולבת בטיפולים אסתטיים אחרים כמו הזרקות, פלינגים שונים או אפילו ניתוחים פלסטיים.
למכשירי מזו-רולר דרגת חדירות שונה בהתאם לסוג העור והמטרת הטיפול. דרגות חדירות גבוהות מטפלים בקליניקה, כאשר בדרגות הנמוכות יותר ניתן לטפל בבית. במכון הקוסמטי, הטיפול מתבצע פעם מזו-רולר. מה זה מזותרפיה?בחודש סה"כ 5 טיפולים. בנוסף, יש לטפל בבית 2-3 פעמים בשבוע ידי ערכה מיוחדת שמקבלים בתחילת הטיפול. הטיפולים אינם כואבים לרוב. במידת הצורך בקליניקה ניתן לבצע אלחוש מקומי קל.
במהלך הטיפול עובדים עם סרומים מיוחדים הנקראים "מזו-קוקטייל". תכשירים אלו פותחו במיוחד למטרה זאת ומכילים חומרים ייחודיים, פעילים מאוד שמצליחים לעבור את מחסומי העור ופועלים באופן מיוחד בשכבת הדרמיס, בעומק בעור.
תכולת הסרומים משתנה בהתאם למטרות הטיפול: ישנם תכשירים להבהרה, לשיקום העור, לטיפולי אנטי-אייג’ינג, או עידוד צמיחת השיער אצל נשים בראש. לאחר הטיפול מרגיעים את האזור שטופל על ידי מסכה מיוחדת ותוך מספר שעות אין כל זכר לטיפול.
במחקרים מדעיים שהתבצעו, טיפול מזותרפיה הוכח כמועיל:

  • הטיפול בפנים משפר באופן דרמטי את החדרת תכשירים קוסמטיים השגרתיים.
  • ממצק את העור.
  • מטשטש צלקות אקנה.
  • ממלא קמטוטים, כולל סביב השפתיים והעיניים.
  • משפר באופן משמעותי את מראה העור ללא ניתוח פלסטי.
  • מחדש את צמיחת השיער ונישב כטיפול מעולה בבעיות של צמיחת שיער (ALOPECIA).
  • מטשטש צלקות וסימני מתיחה במקומות שונים בגוף.

לסיכום, טיפול מזותרפיה הינו טיפול ידידותי, פעיל מאוד, יעיל ונעים. היזהרו מרולרים וחומרים שאין להם אישור ממשרד הבריאות וטפלו רק במקום בו צוות מקצועי ומיומן שיודע לשלב את הטיפולים בבית ובמכון. בהצלחה!

מה זה מזותרפיה?
באדיבות: דוקטור אסתר קורן, הבעלים של רשת מכוני הטיפוח והקוסמטיקה –
מדע וחן.



עמוד זה נצפה: 468 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור