חיפוש באינדקס עסקים

מה זה איפור קבוע

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 פברואר 2011

מה זה איפור קבוע - דלית לוי נייל אקדמיסיגל נכנסה למכון "דלית נייל אקדמי", כשהיא מבוישת ומדברת בקול שקט מאד. "אני זקוקה לאיפור קבוע ולשרטוט הגבות מחדש, לאחר ששיער גופי נשר, בשל טיפול כימותרפי". דלית הביטה באישה השבורה ואמרה בלבה: "אני מבטיחה לך שתהפכי לאישה שונה, בתום התהליך".

סיגל הגיעה לפגישה הראשונה, מתוך 3 הנדרשות לביצוע. במהלך הטיפול, החדירה דלית מחט חשמלית לשכבת העור העליונה במהירות גבוהה מאוד, תוך כדי הזרקת פיגמנט צבע הנספג בעור. בתחילה היא מרחה את האזור בחומר מאלחש, וכעבור כמה דקות התחילה לעבור עליו במכשיר אלקטרוני דמוי עט עבה, שאליו מוצמדות מחט ומכלית צבע.

בתום העבודה נותרות באזור אדמומיות ונפיחות, ובתוך זמן קצר, כפי שהסבירה לסיגל, מתפתח שם גלד. כשסיגל הביטה במראה, מיד עם תום השלב הראשון, דלית החלה לדמוע. סיגל  הביטה על עצמה באהבה, היא חזרה להיות אישה שלמה ונחשקת. דלית נישקה  אותה וקבעה עמה תאריך לטיפול הבא.

כשבוע לאחר החדרה הצבע, העור מתחיל להתקלף ומתחילים לראות את התוצאה (במהלך הזמן הזה מורחים על המקום תכשיר אנטיספטי מדי יום). רק כעבור חודש הצבע מתייצב לחלוטין ואפשר לעבור לעבודת תיקון או חיזוק הגוון. מה זה איפור קבוע? איפור קבוע מחזיק מעמד עד שלוש שנים ונבדל מקעקוע בעומק החדירה לעור. בקעקוע חודרת המחט לשכבת העור העמוקה (הדרמיס) והצבע נותר לכל החיים. למתחרטות, ניתן למחוק את האיפור באמצעות לייזר או בצביעה חוזרת בגוונים טבעיים, אך לעולם יישאר סימן. במילים אחרות: לא מומלץ לקחת סיכונים. בפעם הבאה בה נכנסה סיגל למכון, איש לא זיהה אותה. היא נכנסה זקופה, דיברה בקול עליז ונישקה את כולם בשמחה.

נשים רבות מבקשות מראה גבות חדש, בשל האופנה וחלקן סובלות מהתקרחות, עקב מריטה לא נכונה. להן ממליצה דלית בחום לבחור מקום עם מוניטין ושמקפידים בו על תנאי תברואה נאותים. יש לבדוק שלמקום יש אישור של משרד הבריאות, שיש לו רישיון עסק ושמתקיימים בו תנאים היגייניים. "יש לשים לב שעובדים עם כפפות ועם מחטים חד פעמיות והצבעים צריכים להיות עם רישיון". הפיגמנטים מהדור החדש בטוחים יותר, הם היפו-אלרגניים ומכילים מינרלים. בגלל שהצבעים טבעיים הם מחזיקים מעמד פחות זמן, בין שנה וחצי לשלוש שנים, תלוי בסוג העור, אבל זה יותר בריא ואפשר להתחרט מאוחר יותר".

טיפ: כדאי לפנות למישהי מקצועית, שמתמחה גם בעיצוב גבות ולא רק בשרטוטן ולדרוש איפור ניסיון לפני שהולכים על האיפור הקבוע. יכולה להגיע לקוחה ולבקש שאשרטט לה גבות במבנה ובצבע מסוימים, ואחרי יומיים היא תתחרט. אישה המבקשת אייליינר קבוע, אך אינה נוהגת להתאפר כלל, צריכה להתרגל למראה הקו המשורטט. אני אמליץ לה להתחיל ולהתאפר כמה ימים לפני הטיפול, כדי לוודא שהיא מתחברת למראה.



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור