חיפוש באינדקס עסקים

איפור קבוע למה כדאי?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 דצמבר 2008

איפור קבוע למה כדאי?למרות מגוון מותגי האיפור החדשים המכסים כל מדף רענן ברשתות הפארם, יותר ויותר ישראליות בוחרות להשקיע כספן דווקא באיפור קבוע. היתרון: זה לא נשטף במקלחת , מי בריכה  או ים.
המאפרת, טל אברהמי ממרפאת  "כללית אסתטיקה" ברמת אביב, מסבירה על הטרנדים הלוהטים לעונה, ובמקום הראשון: איפור גבות.
למי מיועדאיפור קבוע או בשם המקצועי:  מיקרו פיגמנטציה ?
איפור קבוע מתאים במיוחד לנשים האלרגיות לחומרי איפור, לנשים הסובלות מהזעת יתר בפנים ולנשים קצרות ראיה המתקשות להתאפר.איפור קבוע נעשה ע"י התאמת הצבעים מראש, זאת בהתאם לגוון העור, צבע העיניים וגוון השיער. לקבלת התוצאה האופטימאלית ביותר ניתן לבחור בין שתי טכניקות שהגיעו אלינו מגרמניה ושודרגו בארץ: מילוי או "שיער טבעי".בסיום תהליך האיפור, מתקבל מראה טבעי ורענן. במרפאות כללית אסתטיקה מאמינים כי בעתיד הקרוב ניתן יהיה גם לתקן אה סימטריה ועיוותי כגון צלקת בגבה או מילוי שפה שסועה, צביעת פטמה, שיחזור עטרה ותיקון פטמה לא סימטרית.
מה ניתן לאפר בפנים?
שפתיים- אפשרות  לעיבוי תיחום ומילוי, קו תוחם או מילוי מלא, הצללה למראה טבעי יותר ותיקון אה- סימטרייה או מילוי שפה שסועה. גבות-  מילוי גבה חסרת שיער, עיצוב וחידוש צורת גבה. עיניים – איי ליינר עליון אפשרות גם לתחתון, .או הדגשת ריסים.כמו כן, ניתן לחדש ולתקן וגם איפור קבוע שנעשה בעבר ודורש רענון. קיימת גם אפשרות להוספת נקודת חן "בריאה".
יתרונות  הפיכת הלוק לקבלת שפתיים חושניות גבות מעוצבות באופן מושלם וקבוע
לא יורד ולא נמרח.  ניתן לרחוץ במקלחת, בים ובבריכה ללא חשש
למראה רענן ומסודר כל היום גם בסיום ארוחה או בסיום יום עבודה והשכם בבוקר
הדגשת תווי הפנים הנשיים. האיפור הקבוע מדגיש ומבליט את יתרונות היופי הנשי תוך כדי ציור והדגשה מחדש לתווי הפנים.
ישנן שלוש שיטות לאיפור קבוע באזור הגבות:
1 שיטת "מראה שיער" לקבלת – מראה טבעי.
2 שיטת "הצללה" משמשת – כבסיס לשיער קיים באופן טבעי או כבסיס לאיפור בשיטת השערה שיטת עיצוב ומילוי כל הגבה.
3 גבה מלאה  הנותנת מראה מושלם ומשלים לפנים.
ובנוסף, ב"כללית אסתטיקה"  גם  עורכים תיקון ושחזור  של איפור קבוע בכל חלקי הפנים , שנעשה בעבר . בכללית אסטטיקה איפור קבוע מבוצע ע"י המכשור המתקדם ביותר העומד בתקנים המחמירים של אירופה וארה"ב, מכשור חדשני המבוסס על טכנולוגיה המפחיתה את רמת הכאב ומונעת פיזור צבע למקומות לא רצויים. הצבעים בהם משתמשם, מיוצרים מחומרים מינרלים עמידים ביותר. כל התהליך נערך תחת תנאים סטריליים ביותר כאשר כלים הטיפול מחוטאים או חד פעמיים.
כללית אסתטיקה" הינה רשת מרפאות לרפואה אסתטית בפריסה ארצית, הודות לגב הרפואי הרחב של "כללית", נעשים כל הטיפולים על ידי מיטב הרופאים והמומחים, ועל ידי צוות רפואי מקצועי, מנוסה ומהימן, המקנה שירותי רפואה אסתטית, מקצועית וחדשנית, ברמה הגבוהה ביותר."כללית אסתטיקה" נהנה מן היציבות והחוזק הכלכלי של "כללית", תכונות המקנות ללקוחות בטחון כלכלי, שלווה ושקט נפשי לאורך הטיפול ולאחריו. "לכללית אסתטיקה" סניפים ברמת אביב,חדרה, פתח תקווה, נס ציונה, חולון, ירושלים, באר שבע, עפולה, חיפה וקריית ביאליק.



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור