חיפוש באינדקס עסקים

איפור לגיל הבשל והמבוגר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ינואר 2011

איפור לגיל הבשל והמבוגר כחלק מלימודי איפור מקצועי אנו מתמקדים באיפור המותאם לגילאים שונים. למשל איפור לנשים בגילאי ה- 50. נשים בגילאים מבוגרים יותר לא יכולות להתאפשר מבלי להזין את העור קודם ולמרוח שכבה של קרם לחות. העור המבוגר והיבש יותר נוטה לספוג את הצבעים ולהיראות מרוח ועוד יותר מבוגר אפילו. לכן הצעד הראשון חייב להיות למרוח שכבה של קרם לחות, להמתין רגע ולהסיר את שאריות הקרם באמצעות טפיחות עדינות עם טישו על העור. רק אז מוכן העור להתחיל להתאפר.

בגילאים מבוגרים יותר מומלץ להשתמש בפחות איפור. איפור מודגש על אישה מבוגרת נראה זול ולא מחמיא. לכן פחות – זה יותר כשמדובר באיפור לאישה הבשלה והמבוגרת. צבעי האיפור לא יהיו נוצצים וזהובים שכן הברק והנצנוץ יגרמו להדגשה של קמטוטים בעור. ככלל איפור העיניים צריך להיות מינימאלי ולכלול בעיקר מסקרה צביעת הריסים ומעט צללית. את הגבות כדאי להדגיש מעט כיוון שהן נוטות לדהות עם הגיל.
הסומק יראה הרבה יותר טוב אם הוא יהיה סומק קרמי ולא סומק באבקה. הקרם נמרח היטב על העור היבש ובמקום שחלקיקי אבקה ייכנסו אל תוך הקמטוטים העדינים ויבליטו אותם הסומק ייראה טבעי ומחמיא. שפתון עשיר בחומרי לחות גם הוא מומלץ לגילאים אלה, כך שלא רק מראה השפתיים משתפר אלא שגם תחושת היובש נעלמת.

בתוכנית הלימודים בקורס לאיפור מקצועי ברחובות כלול ידע מקצועי רב וטכניקות איפור יופי לנשים בכל הגילאים.
ההרשמה נמשכת: נייל אקדמי – רחובות – 08-9495433



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור