חיפוש באינדקס עסקים

מארז טיפוח חדש להסרת שיער פנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוגוסט 2017

לכבוד החג: מארז טיפוח חדש להסרת שיער פנים – Cool Skin מבית Slique

בשורה טובה לאוהבות הטיפוח: המכשיר המהפכני להסרת שיער מהפנים Slique חוזר במארז חגיגי עם תוספת המשדרגת את הטיפול והתחושה – תכשיר ה – Cool Skin המעניק תחושת קרירות, התורמת להרגעת הכאב שבפעולת הסרת השיער, שאחריו העור נותר חלק, רענן וזוהר ללא אדמומיות!
זה כבר ידוע עשרות שנים שלהסרת שיער בחוט יתרונות ברורים ורבים; מדובר בהסרה מדויקת, מהירה, נקייה וכמובן שאינה פוגמת בעור.
נשים החיות באזורים חמים כמו בישראל בהן השמש מאיימת בכתמי פיגמנטציה הנגרמים גם בעקבות הסרת שיער פנים בשיטות אגרסיביות כמו שעווה, התולשת שכבות עור חיוניות, ובכך חושפת אותו לנזקי השמש.
נשים רבות מבינות כיום, שלהסיר שיער באמצעות חוט זו הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעור שלהן.
עם השקת התחליב המשלים Cool Skin , מציעה חברת סמארט מי למכירה מארז חגיגי הכולל את מכשיר ה-Slique עם 3 חוטים ואחריות לשנה, וכמובן  התחליב החדש, בבקבוקון רול ml 15 קומפקטי ארוזים בתיק איפור חגיגי.
ה – Cool Skin מעניק תחושת קרירות, התורמת להרגעת הכאב שבפעולת הסרת השיער, מעשיר את העור באנרגיה והלחות החיוניים לו ומספק את צרכי העור בכדי להשאירו חלק, רענן וזוהר ללא אדמומיות!
התחליב מכיל מגוון רכיבים ייעודיים, שמטרתם לנקות, לקרר ולהרגיע את העור לפני הסרת שיער, ולכווץ את הנקבוביות ולהעלים את האדמומיות הנוצרת בעור לאחר מכן: התחליב אינו מכיל פרבנים; מכיל מנטול, הידוע כחומר המעניק תחושת קרירות מרעננת; מכיל אלוורה וקמומיל, הידועים ביכולות ההרגעה שלהם בהקלה על הכאב שבתחושת המריטה ; וכן מכיל ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, שלהם תכונות חיטוי והרגעה שפועלים להעלמת האדמומיות במהירות והם המעניקים לתחליב גם את ריחו הנעים.
התחליב הוא פיתוח חדש של חברת סמארט מי, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי קוסמטיקה המיועדים לטיפולים בייתים.  
מוצר הדגל של החברה הוא מכשיר הסליק – מכשיר ביתי להסרת שיער בחוט, שעשה מהפכה בתחום הסרת שיער ביתית בחוט ונמכר בהצלחה רבה בארץ ובעולם.
הסליק הפופולארי, המוכר בצבעו הסגול, מאפשר לך להסיר שיער בחוט בקלי קלות: על קליפס עשוי פלסטיק קשיח מושחל חוט מגולגל שהפעלתו לוכדת את השערות בצורה מדויקת, קלה ונעימה. המכשיר, שאינו חשמלי, קל במיוחד לשימוש וכן קומפקטי לנסיעות או לנשיאה בתיק היד. ניתן להסיר באמצעותו שיער בכל אזור בפנים, כולל גבות!
ניתן לרכוש בערכת השקה חגיגית שכוללת גם את מסיר השיער סליק + 3 חוטים ארוזים בתיק איפור חגיגי במחיר  99 ₪  באתר  Slique.co.il 
מארז סליק 2017 99שח


עמוד זה נצפה: 635 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור