חיפוש באינדקס עסקים

הסרת שיער לקראת הקיץ – נטוראפיל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 יוני 2008

מנהל תחום הסרת שיער ברשת נטוראפיל, אלי הרשקביץ, מסר: "עונת הקיץ כבר כאן וכמו בכל קיץ, אנו חושפים אתהסרת שיער לקראת הקיץ - נטוראפיל גופנו וכמו כן גם החשיפה למגוון האפשרויות להסרת שיער, דוגמת: אפילציה, שעווה, אלקטרודות ולייזר". לדבריו: "בעונת הקיץ חל גידול של למעלה מ-15% בפניות לביצוע תהליך הסרת שיער, כאשר זאת בניגוד למועד האופטימלי לתחילת הטיפולים בחורף. עיקר הפניות לצורך טיפול הסרת שיער בקיץ, הם באזורים החשופים לכל, כגון: רגליים, ידיים, ואזור הביקיני. בשנים האחרונות בכלל, ובעונות הקיץ בפרט, חלה עלייה של כ- 35% במספר הפונים לטיפולי הסרת שיער בקרב הגברים, בעיקר מאזור החזה והבטן ומאזורי הגב והכתפיים, כמו גם דילול שיער באזור הידיים והרגליים. בשנים האחרונות, תהליך הסרת שיער בלייזר, הפך לשם קוד עבור נשים וגברים בעלי שיעור יתר, לעומת העבר, כאשר החלופות היו בעיקר מריטה כואבת בשעווה רותחת הנמרחת על העור או גילוח אחת למספר ימים, שהקשה את הזיפים והגדילה את שכיחותם".
הדור החדש של טיפולי הסרת השיער הוא טיפולי לייזר – המתבצעים באמצעות  קרן אורלייזר, טיפולים הנותנים מענה יעיל ומטפלים בבעיה מהשורש. קרן הלייזר נוצרת באמצעות ריכוז אנרגיה דרך גזים או גבישים מיוחדים, היוצרת קרן אור בעלת אורך גל אחד, המפיקה אנרגיית חום הנחוצה להריסת שורש השערה וזאת עקב אורך הגל המתמקד בצבע הכהה של השערה ובאמצעות חימומו לטמפ’ מדודה ומדויקתהשרת שיער בלייזר - נטוראפיל הוא מייצר
את התנאים הדרושים לצורך הפגיעה בשורש השיער.
תהליך השיזוף, מכהה את גוון העור ובכך מקטין את הניגודיות בין צבע השערה לבין צבע העור ולכן תהליך השיזוף מגביר את הסיכון לכוויות בשל זליגה של האנרגיה לפיגמנט הכהה בעור במקום להתרכז בפיגמנט הכהה של שורש השערה.
טיפול הסרת שיער שגוי, עם עוצמות לא מתאימות לגוון העור ואבחון לקוי, עשויים לגרום לתגובה שלהעור לחימום המוגבר וליצור שלפוחית או כוויות. בעור שזוף במקצת ניתן לעיתים לטפל באמצעות מכשור מתאים ובפרמטרים מיוחדים.
עוד מוסר אלי הרשקוביץ: "מסקרים ומחקרים שערכה רשת נאטורפיל, עולה כי האישה הממוצעת מסירה שיער מרגליה, לפחות שעה בשבוע, כאשר הסך הכולל מסתכם ביומיים בשנה על הסרת שיער מהרגל. בנוסף עלה מהסקרים כי המקום השכיח ביותר לטיפולי הסרת שיער הוא הרגל וזאת לאור העובדה שהמקום חשוף ובולט בעיקר בעונת הקיץ".



עמוד זה נצפה: 542 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור