חיפוש באינדקס עסקים

דונה קארן – DKNY Women Energizing

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 מרץ 2011

דונה קארן - DKNY Women Energizingעם הצגתו בשנת 1999, הבושם המקורי של DKNYהפך ללהיט בכל העולם. היכולת לתפוס ולשים את האנרגיה של ניו יורק בבקבוק ריתקה אנשים סביב העולם. לאחר 10 שנים, בושם איקוני זה דורג בין הבשמים הנמכרים ביותר בעולם.

כדי לחגוג הצלחה זו, דונה קארן יצרה בושם חדש בסדרה זו DKNY Women Energizing Eau de Toilette בעיצוב מחודש של הבקבוק והאריזה גם בגרסה הגברית. תחת ידיה היצירתיות של המעצבת דונה קארן ובבשמי המותג, כל דבר ב-DKNY, האופנה, הניחוחות הייחודיים שלה, כולם משקפים בצורה יוצאת דופן את העיר ניו יורק אשר מעניקה להם השראה.

הניחוח הקלאסי לנשים שם דגש על ההרמוניה של צלילים וצבעים שצולמו מרחובות ניו יורק; אנרגטיים, מלהיבים וחושניים. בעוד שהבושם לגברים מתבסס על צבעים וצלילים אנרגטיים מרעננים וחשופים. ביחד הם תוססים.

צילומי הקמפיין החדש לבושם DKNY Women Energizing Eau de Toilette עם הזוג לחיים אנג’ה רוביק וסשה קנזביק, עצרו את תנועת העיר ניו יורק.

דונה קארן - DKNY Women Energizingהקמפיין אשר יעלה בטלוויזיה ובמודעות פרסום, מציג את פעימות הלב החזקות של הזוג, בחיבוק אוהב סקסי ואמיתי על רקע ים של מוניות צהובות ניו יורקריות והאופק האחד והיחיד של גורדי השחקים של מנהטן ניו יורק. צילום שנעשה לאחר שעצרו את תנועת העיר העמוסה ביותר בעולם.

הבושם החדש DKNY Women Energizing Eau de Toilette מכיל ניחוחות של תמצית הבושם המקורי עם שינוי מרענן ומלא אנרגיה. קליל יותר מהמקורי, בהשראת העיר ניו יורק ביום מלא שמש. המאפיינים הבולטים הם תערובת מרעננת של פירות הדר, וודקה צוננת ועלי עגבניות; הלב הוא תערובת רטובה של שושנת מים, סחלבים ירוקים ונרקיסים צהובים. והגימור החושני הוא תערובת של תרזה לבנה וצבעוני. זה מרגיש מודרני וללא זמן כמו ניו יורק.

עיצוב הבושם החדש DKNY Women Energizing Eau de Toilette נעשה בבקבוק קריסטל בהיר בקרטון לבן ונושא את אייקון בקבוק גורד השחקים. הוא אנרגטי, כיפי, מודגש עם רומנטיות אורבאנית, בדיוק כמו מותג DKNY, האופנה והבושם הנמרץ והייחודי שלה.

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 533 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור