חיפוש באינדקס עסקים

לילית קוסמטיקה תשווק את ADAM ו-EVE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יוני 2010

 

חברת לילית קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של מותגי ADAM ו-EVE בישראל. המותגים החלו להיות משווקים באמצעות החברה מאמצע מאי 2010. היקף ההשקעה בהחדרת המותגים נאמד לילית קוסמטיקה תשווק את ADAM ו-EVE - דאודורנט לנשים EVEבכ-2 מיליון ש"ח.
המותג ADAM על כל סדרותיו, קיים מזה 28 שנים בישראל ומחזיק בליין מבחר גדול של דאודורנטים, אפטר שייבים ובשמים לגברים. המותג רושם גידולים במכירות של כ- 10%, מידי שנה, ונמכר בכ- 1500 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהם ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, H&O, מגה, שופרסל, רשת ארבע (חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ועוד), בתי מרקחת וחנויות פרטיות נוספות.
לפני כשנתיים, פותחה סדרה חדשה לנשים, המקשרת בין אדם לחווה ונקראת EVE. מבין מוצרי המותג ניתן למצוא מבחר בשמים לאישה, דאודורנטים וקרמים לגוף.
בכוונת החברה להשיק בחודש הקרוב סדרה חדשה מבית ADAM, הפונה לקהל יעד צעיר יותר, ומכילה מוצרי בישום, אפטר שייבים ודאודורנטים, תחת שני ניחוחות חדשים: ADAM 4 ACE ו- ADAM 4 KING.
לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות "לילית קוסמטיקה": "קיבלנו החלטה אסטרטגית להיכנס לתחום זה, בכדי להכניס את לילית לנקודות מכירה רבות נוספות, בהן נוכל לא רק להחדיר את המותגים החדשים שבכוונתו לשווק, אלא גם נוכל לנצל את הפלטפורמה הזו בכדי להעמיק את אחיזתנו עם מותגים קיימים שעדיין לא מילאו את הפוטנציאל הרחב הגלום בהם, כמו המותגים טבק, מרוול, לוטו, אנטוניו בנדרס ועוד. הגדלת מערך ההפצה יאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות רחב יותר וכן יאפשר לנו לתת שרות טוב יותר ללקוחותינו הנאמנים, שמחפשים לרכוש ממותגינו בקרבת ביתם. קטגוריית ה"מאס-מרקט" היא קטגוריה בצמיחה ואנו מתעתדים להיכנס לקטגוריה זו עם מותגים חדשים נוספים גם מתחום האיפור והטיפוח".
לילית קוסמטיקה הוקמה בשנת 1938 והינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק מותגי טיפוח, בישום ואיפור מובילים, ביניהם: דולצ’ה וגבאנה, פראדה, גוצ’י, ורסאצ’ה, קנזו, שיסיידו, לנקסטר, לה פררי, יובנה, נינה ריצ’י, קרולינה הררה, פאקו רבאן, דווידוף, מארק ג’ייקובס ועוד רבים אחרים.

לילית קוסמטיקה תשווק את ADAM ו-EVE - סדרת בשמי ADAM
לילית קוסמטיקה תשווק את ADAM ו-EVE – סדרת בשמי ADAM



עמוד זה נצפה: 516 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור