חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז – BLUSH LOOK מראה איפור אביב 2012

פורסם מאת: בתאריך: 12 פברואר 2012

לוריאל פריז - BLUSH LOOK מראה איפור אביב 2012האביב עוד רגע כאן ומביא עימו חשק ללבוש פריטי לבוש ואקססוריז רומנטיים וצבעוניים, ללבוש שמלות וחולצות בהדפסים פרחוניים, בדים קלילים, אווריריים, מינימליסטיים, נשיים ורכים.

לוריאל פריז, תשלים את המלתחה עם מראה איפור לעונת אביב 2012 – המראה הסמוק – BlushLook בהשראת המראה הרומנטי, הרך, הנשי אך השובבני. מראה האיפור החדש מורכב מצבעים פסטלים קיציים, המסמלים את הפריחה והחדשנות, אשר משדר נשיות מחד ושבריריות, נועזות ושובבות מאידך.

ליצירת מראה אביב 2012:

  • השתמשי במייק אפ נוזלי וקליל המעניק כיסוי מושלם אך לא כבד על הפנים.
  • את העיניים יש לאפר באמצעות צלליות בגוונים כסופים – אפרפרים כמו צללית (אינפליבל גוון 155) לאחר הנחת הצללית הוסיפי בשליש החיצוני של קו הריסים העליון עיפרון עיניים בגוון אפור, כמו קונטור קול גוון 132, והמשיכי עם אותו העיפרון לתחום את קו הריסים התחתון במלואו בקו דק ועדין. להשלמת איפור העיניים השתמשי במסקרה מפרידה ומאריכה ליצירת מניפת ריסים פלרטטנית, מסקרה בגוון שחור.
  • למראה סמוק וביישני השתמשי בסומק בגוון אפרסקי, סומק טרו מאץ גוון 235.
  • לסיום, השפתיים במראה רך ועדין, עשירות בלחות ובגוון בהיר-טבעי עם רמיזות צבע סמוק של ורודים, השתמשי בשפתון רוג’ קארס בגוון 04 (ישווק בנקודות המכירה החל מסוף חודש אפריל).

במראה זה, האישה של לוריאל פריז, מקבלת את פני האביב ברכות ובתנועה, כשהיא מתנועעת עטופה בהילה של נשיות טהורה ורומנטית.



עמוד זה נצפה: 352 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור