חיפוש באינדקס עסקים

איפור ניאון שיק – הטרנד הזרחני של שיסיידו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 יולי 2008

אופנת איפור בסגנון ניאון שיק המכונה "הטרנד הזרחני", שוב כאן. העונה (קיץ 2008) ובעונת סתיו חורף 2008/9,איפור ניאון שיק - הטרנד הזרחני של שיסיידו איפור ניאון שיק בעל הגוונים הזרחניים שהיווה את הטרנד המוביל של סוף שהות השמונים ותחילת התשעים חוזר ומצליח למרקר כל פינה.
הטרנד הזרחני הנוכחי, ניאון שיק, החל בפריס בתצוגות האופנה של רוברטו קוואלי, לקוסט , מיסוני וז’יל סנדר והמשיך בקולקציות של פול אנד בר, נייקי, בלניסאגה, דולצ’ה וגבאנה ומעצבים נוספים. תחום האיפור הושפע כמעט באופן מיידי מטרנד הניאון שיק שהופיע בקולקציות האופנה. תשכחו מאיפור  בגוון טבעי, ותרו על גוונים המתמזגים היטב עם העור. הטרנד הנוכחי הוא הטרנד הזרחני איפור ניאון שיק זרחני בירוק וצהבהב.
דיק פייג’, המאפר של מותג הטיפוח הבינלאומי, שייסדו, שהינו אחראי לאיפור בתצוגות האופנה של מייקל קורס, מארק גייקובס, פנדי ונרסיסו רודריגז, מזהיר מפני אנמיות וחוסר צבע בעפעפיים, וממליץ על הטרנד הצעקני – טרנד הניאון שיק. פייג’ מספר שהאיפור הזרחני על גבול המנוכר, לא נולד היום. הוא פשוט עושה קמבק יחד עם מכנסי הסנטרופז והפלטפורמות. עוד ידע פייג’ לספר כי ראשיתו של הטרנד הזרחני בתחילת שנות השמונים בסצנת הלילה האפלולית של המועדונים. יחד עם מנורות האולטרא סגולות, הפנטזיה הייתה בעיצומה.
גם כיום, האיפור במועדונים מכתיב את אופנת הלילה כולה. שהרי במועדון הכול מותר. במקום בו פעילות החיזור מהווה את העיקר ומכאן כבר כל האמצעים לאיפור לא קונוונציונאלי הופכים כשרים. בחברת שיסיידו מציעים לכם לשכוח מהאיפור ולוותר על גוונים המתמזגים היטב עם העור. הטרד שהוביל פייג’ נתפס חזק בקרב בלייני המועדונים בסצנה הניו יורקית והוא מתאפיין באיפור זרחני העושה פלאים בתאורת האולטרא סגול.

איפור ניאון שיק - הטרנד הזרחני של שיסיידו


איפור ניאון שיק – הטרנד הזרחני של שיסיידו. צילום: שון גלייס.



עמוד זה נצפה: 565 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור