חיפוש באינדקס עסקים

מראות איפור סילבסטר 2009 – מייבלין ניו יורק, לוריאל פריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 נובמבר 2008

מותגי האיפור מייבלין ניו יורק ולוריאל פריז מציגים את מראות איפור לקראת סילבסטר 2009.
BLACK DIAMONDS
– מייבלין ניו יורק
את מראה איפור סילבסטר 2009 של מייבלין ניו יורק המתמקד בעיניים ושואב את השראתו מאבנים יקרות, מציגהמראות איפור סילבסטר 2009 - מייבלין ניו יורק דוגמנית העל כריסטי טרלינגטון. בחגיגות סילבסטר 2009, האישה של מייבלין ניו-יורק מאמצת את הלוק של בלאק דיימונדס- איפור נוצץ כמו תכשיט אולטרה מהודר למראה זוהר עד כלות!
אופנה ואביזרים

תכשיטים ובגדים מעוטרים באבנים יקרות המשדרים זוהר ויוקרה. הופעה המתאימה לכוכבות השטיח האדום, קוקטיילים יוקרתיים, סלבריטאיות בהשקה וכובשת את כל המבטים.
עיניים
מעוטרות בצלליות איי סטודיו זוהרות בגווני אבנים יוקרתיות של אַמֶטִיסְט (סגול), גוונים בעלי שקיפות, זוהר וברק כאשר הם משולבים עם גוון שחור מבריק ההופך למראה מעושן וסקסי. המסקרה דיפיין א-לאש בלאק דיימונדס מעניקה לריסים מראה זוהר, הבזקים עדינים של "אבק יהלומים". המבט מודגש ומועצם בצבע אולטרה שחור ומקבל נפח חושני ללא גושים. האייליינר מעניק קו מעושן החותם למבט זוהר ועמוק למראה מושלם.  
שפתיים
מתוחכמות, מלאות יותר, חלקות, נעימות ומאופרות בשיקיות ונשיות בצבע עשיר ועמוק, המשדר חום ואלגנטיות. הצבע העשיר מחזיק עד השעות הקטנות של הלילה.
מראה איפור "בלאק דיימונדס", עושה שימוש במוצרים הבאים:
צללית מונו איי סטודיו
מס’ 205 – סגול לילך
מס’ 850 – שחור מבריק
מס’ 01 – לבן שלג
מס’ 450 – כחול – שחור
מסקרה דיפיין א-לאש ווליום בלאק דיימונד צבע שחור
שפתון סופר סטיי פאוור גלוס

מס’ 550 – Radiant Ruby

STAR SECRETS CRYSTAL – מראה קסום וזוהר הנוצר בהשראת הכוכבות והדוברות הבינלאומיות של לוריאל פריז: מילה ג’בוביץ היפיפייה העוצמתית, אשוואריה ריי מיס עולם לשעבר במראה אקזוטי – אתני, נעמי לנאוורמראות איפור סילבסטר 2009 - לוריאל פריז הצרפתייה במראה קסום ומכשף ואפף ג’ניפן השחקנית הצרפתייה טוניסאית במראה מתוחכם. 
לוריאל פריז משיקה סדרה מיוחדת של ארבעה סטים של צלליות קולור אפיל סטאר סיקרטס קריסטל בגוונים מבריקים המותאמים לצבע העיניים באריזת אספנים יוצאת דופן זוהרת וחתומה בחתימה אישית של כוכבות העל. הצלליות במרקם אבקתי ומעטרות את העיניים בגוונים עדינים ופניניים למראה עיניים נחשקות וקרם צללית להדגשה, נוצץ וקל למריחה, המאיר את גוון העין ומעניק להן ברק פניני. הצלליות נמרחות בטכניקה חדשה המבוססת על הידע והניסיון של אמני האיפור המקצועיים. צורת הטרפז של הספוגית מקלה על משיכת קו כהה בבסיס הריסים.
מוצרי מראה איפור סילבסטר 2009 של לוריאל פריז, סטאר סיקרטס קריסטל, מביאים בשורה של צבעים הרמוניים, המשתלבים עם צבע העיניים הטבעי של האישה. קולקציית האיפור סטאר סיקרטס קריסטל משלבת גוונים עדינים המאירים את העור עם אפקט קריסטל למראה זוהר, עשיר וחושני.
מוצרי איפור המובילים את המראה:
סט שלישיית צלליות קולור אפיל טריו קריסטל
מס’ 332Amethyst Crystal (סגלגל וירקרק)  
מס’ 337 – Sapphir Blue Crystal (כחול רויאל וכחול מעושן)
מס’ 338Jade Crystal  (ירוק חאקי וכסוף)
מס’ 340 –   Plum Cristal(סגול וורוד עתיק)  
איילינר סופר ליינר קריסטל

Brown Crystal (ברונזה מנצנץ)
Kaki Crystal (חאקי מנצנץ)
בחודש דצמבר 2008 כל מוצרי הקולקציה יימכרו ב- 35% הנחה.



עמוד זה נצפה: 500 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור