חיפוש באינדקס עסקים

כנס נייל סטודיו 2013

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 נובמבר 2012

כנס נייל סטודיו 2013זו השנה העשירית ברציפות בה רשת נייל-סטודיו מקיימת את הכנס המקצועי המוביל בתחום טיפוח כפות הידיים והרגליים. כנס נייל סטודיו נחשב אחד הכנסים המובילים ביותר בענף והוא פונה לקהלים מקצועיים העוסקים בתחום בניית ציפורנים, מניקור ופדיקור מקצועי. השנה הרשת חוגגת את הכנס העשירי במספר. ב"נייל-סטודיו" מצאו לנכון להיענות לבקשתם של חברות הענק אותן הם מייצגות בישראל OPI ,EZFLOW ו-IBD ולהביא פלטפורמה בינלאומית לישראל אשר תהיה מעין הפנינג ג’לים מרהיב.

"לא יכולנו להתעלם מהתעצמותו של תחום הג’ל בישראל בפרט ובעולם בכלל" מציין בראיין ליידן מנכ"ל רשת נייל-סטודיו. "אין ספק כי ג’לים היום פוקדים כל שולחן מקצועי אצל טכנאיות הציפורניים. כמי שמייצגים את החברות המובילות בעולם אנו מרגישים חובה מקצועית כלפי ענף הציפורניים אותו אנו מובילים מזה שנים רבות ולהביא לידיעת הקהל המקצועי  את החידושים האחרונים מהעולם – זוהי חובתנו" מסכם בראיין.

הכנס ייערך ביום שני 21/01/2013 ויתקיים בשעות הבוקר בכפר המכביה רמת-גן על כל שטח המתחם. לצורך ההפנינג יוקצו 3 אולמות אשר בכל אחד מהם יציגו מיטב מותגי הג’לים הבינלאומיים (OPI EZFLOW ו-IBD) טכניקות עבודה, חידושים אחרונים מהעולם, השקות של מוצרים, שיטות עבודת בתחום הנייל-ארט ועוד. אל הפנינג הג’לים הגדול ביותר בתחום הציפורניים שעוד לא נראה כמוהו בארץ שיגרו המותגים המובילים בעולם אלופות ואושיות ידועות שם אשר יעבדו LIVE על הבמות המרכזיות ותהליכי העבודה יוקרנו באופן ישיר על מסכי ענק:

גלינה סטרנקו – זהו ביקורה השני של גלינה כאורחת מציגה בכנס המקצועי של נייל סטודיו. לראשונה היא ביקרה ב-2009 והצליחה לסחוף אחריה כ-1,000 טכנאיות ציפורניים מקומיות אשר באו לצפות בעבודתה של האלופה הבינלאומית. לאחר שהיא התרשמה במיוחד מהרמה המקצועית בארץ, היא התעקשה להגיע שוב ולהיות חלק מההפנינג המקצועי בישראל.

ננה איבנובה – המדריכה הבינלאומית של IBD הידועה בתחום הציפורניים הבינלאומי כמפתחת שיטת עבודה ייחודית המשלבת טכניקה של ג’ל עם אקריל תציג בהופעה חד פעמית את השיטה הייחודית רק לה אשר בזכותה היא הטביעה את חותמה בענף הציפורנים העולמי.

בראש – פורטל היופי המוביל בישראל, יסקר את האירוע כדי להביא לכם את החידושים הכי חמים.

בינתיים כדאי להקדים ולהירשם באתר האינטרנט – כרטיס כניסה לאירוע בעלות של 199 ₪ או 179 ₪ לחברי מועדון – להשארת פרטים והזמנות, לחצו כאן.

המחיר כולל ארוחת צהריים עשירה ומפנקת. מספר המקומות מוגבל.



עמוד זה נצפה: 649 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור