חיפוש באינדקס עסקים

בראיין ליידן – כנס נייל סטודיו 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 יוני 2011

כנס נייל סטודיו 2011 כבר היה בעיצומו. מאות רבות של נשות מקצוע בתחום בניית ציפורניים גדשו את אולם ההרצאות במלון לאונרדו, בעמדות ההדגמה הצטופפו טכנאיות ציפורניים רבות בצמא ללקט עוד מידע ועוד טיפים בראיין ליידן (מימין) עם דוד בלחנס - כנס נייל סטודיו 2011לעבודה – לרכוש ידע מקצועי היישר מהמקור. ברגע בו ירד בראיין ליידן, מנכ"ל נייל סטודיו מהבמה, תפסתי אותו לשיחה קצרה.

"אתה נהנה מהאירועים האלה?" שאלתי, "לא ממש" התוודה בריאן "כל כנס כזה מתחיל חודשים לפני כן, בתהליכים מורכבים של ארגון ולוגיסטיקה, בקשרים מול החברות בחו"ל, על מנת להביא לכנס את מובילי הטרנדים העולמיים בתחום. הרבה עבודה, הרבה לחץ. רק להביא את VU-NGYYEN ארצה לכנס נייל סטודיו 2011 היה תהליך שנמשך למעלה משלוש שנים. החברות בחו"ל רואות את השוק הישראלי כשוק קטן ולכן זה לא פשוט להביא ארצה מקצוען ברמה של VU".

נייל סטודיו היא מובילת דרך הפורצת נתיבים חדשים להתקדמות ענף בניית הציפורניים בארץ. בכל כנס משתדלת נייל סטודיו לשמור על מיקוד בהיבט המקצועי.

"איננו משתתפים בתערוכות יופי כלליות ואנו מקפידים שגם בכנסים שלנו תהיה במה רק לתחום ההתמחות שלנו – ציפורניים" מסר ליידן שהוסיף: "אנו רוצים לרכז את הענף בארץ ולהעניק כלים חדשים וידע עדכני לעוסקים ולעוסקות במקצוע".

על הרמה המקצועית של שוק הציפורניים הישראלי אמר בריאן: "VU-NGYYEN נדהם מהרמה המקצועית של שוק בניית הציפורניים בארץ. הוא נדהם מכמות הכישרון. מה שהסתבר הוא שהאיכות עושה את ההבדל. לומר את האמת, בהתחלה חששנו להביא ארצה את האקסיום ג’ל של OPI. המחיר של הג’ל גבוה יחסית ודאגנו שהשוק לא יקנה אותו. מעניין לציין כי נכון להיום אקסיום ג’ל הוא המוצר הנמכר ביותר שלנו. לא שחסרים ג’לים בארץ ובמחירים זולים יותר אך הציבור המקצועי שלנו מבין את ההבדל ומעדיף איכות על פני מחיר".

לשאלתי מה הוא מתכנן לקהל המקצועי לשנה הבאה, ענה ליידן: "בשנה הבאה אולי נוציא את טכנאיות הציפורניים לקרוז או לנופש המשלב לימוד והשתלמות. מה את אומרת?" מייד ביקשתי שירשום אותי…



עמוד זה נצפה: 683 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור