חיפוש באינדקס עסקים

ציפורני סטילטו – Stiletto nails

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 אוגוסט 2011

ציפורני סטילטו - Stiletto nails. באדיבות אושרת חן.השם סטילטו מגיע מאנגלית stilettodagger המתאר פיגיון חד. בשנות השלושים של המאה הקודמת אומץ השם "סטילטו" גם לנעלי הנשים בעלות העקב הצר והארוך למרות שלמעשה עקבים אלו היו קיימים כבר זמן רב קודם.

לפני כ-5 שנים גם עולם בניית הציפורניים המקצועי אימץ את המבנה הצר והמחודד תחת השם STELITTONAILS. הראשונה שפיתחה את שיטת העבודה לעיצוב ציפורניים שכאלה הייתה הגב’ גלינה סטרנקו ממוסקבה, אלופת העולם לפיתוח טרנדים אופנתיים לשנת 2004 בתחום עיצוב ציפורניים.

המבנה הייחודי האמור זוכה כעת להתייחסות אוהדת מצד סלב’ אמריקאיות מובילות: ריהאנה, ביונסה וליידי גאגא. כן, כולן ביקרו במכון הציפורניים המקצועי על מנת להאריך ולחדד את ציפורניהן למבנה סטילטו דומיננטי.

בראיין ליידן העומד בראשה של רשת נייל סטודיו מסביר כי למרות שהטרנד התפרסם באמריקה תופעת מבנה הציפורניים בעיצוב זה מקורה דווקא במזרח אירופה: "נשות האריסטוקרטיה הרוסית, הידועות באלגנטיות מוקפדת גילו את המגמה אותה פיתחה המקומית סטרנקו. בין לילה הפך הטרנד שלה שכיח על כפות ידיהן של מיטב נשות האצולה הרוסית". ליידן אף הוסיף וציין כי לפני ארבע שנים ביקרה סטרנקו כאורחת "נייל סטודיו" בארץ על-מנת להפיץ את הבשורה בישראל. "עתה" הוא אומר "מסתבר כי סטרנקו הייתה חלוצת הדרך, שכן כל כוכבות הפופ האמריקאיות זנחו את המלחמה הקרה ואת מבנה הציפורן המעוגל והקלאסי לטובת השיק הרוסי. מנתוני סניפי הרשת שלנו עולה כי בחודש האחרון חל גידול ניכר בדרישה לציפורני סטילטו. יש קשר ישיר לפופולאריות של הטרנד, שכן הוא מקבל עכשיו חיזוק משמעותי מכוכבות פופ הבינלאומית דוגמת ריהאנה, ביונסה ולידיי גאגא, האישה שכל טרנד שלה הופך מייד למגה-טרנד גלובלי. הן ניצבות בחזית מגמת טרנד, וזה סוחף אחריהן נשים רבות".

אושרת חן, אמנית ובעלת מאסטר בינלאומי בעיצוב ציפורניים, סבורה כי הטרנד הנוכחי רק ילך ויתעצם, שכן לדבריה חזרה לאחרונה מכנס ציפורניים בעיר בולוניה באיטליה ובו לדבריה כבר ניתן היה לראות סנוניות ראשונות של המוטיב הזה. מראות הסטילטו פרי עטה של אושרת חן הישראלית מוצגות בימים אלה במייצג הציפורניים לסתיו חורף 2012 בלונדון ובכך נדמה כי בירות אירופאיות נוספות יאמצו בקרוב את הלוק המחודד.

אז נשים יקרות, התוצאה אמנם מרשימה ואלגנטית אך זהירות לא מומלץ לגרד איתה את העין..

ציפורני סטילטו - Stiletto nails. באדיבות גלינה סטרנקו.


ציפורני סטילטו – Stiletto nails. באדיבות אושרת חן וגלינה סטרנקו – נייל סטודיו.



עמוד זה נצפה: 629 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור