חיפוש באינדקס עסקים

גווני דיונה על קצות האצבעות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 מאי 2011

גווני דיונה על קצות האצבעות - OPI נייל סטודיוימין ושמאל רק חול וחול – טופפו הדוגמניות על מסלולי שבוע האופנה בניו-יורק עם מה שמסתמן הלהיט התורן של 2011 – גוון חול סמואה ולצידו גווני עפר, אדמה וגם שוקולד.

מאקס אזריה, רבקה טיילור והרווה לז’ה הימרו עליו בגדול. על ציפורניהן של הדוגמניות בתצוגות של מאקס אזריה, הרווה לז’ה, רבקה טיילור ושרלוט רונסון, בשבוע האופנה של ניו יורק, בלטו צבעי החול והאדמה מתוך האוסף הקיצי של OPI.

"ההעדפה הגורפת של המעצבים, שבחרו כמעט כולם בצבעים הטבעיים, מצביעה על כך שטרנד הציפורניים במראה העירום (ניוד) ימשיך לשלוט כל השנה" אומרת סוזי וייס-פישמן, המנהלת האומנותית של החברה. "בחירת הצבעים בז’, חום בהיר, שוקולד ואפילו אפור בהיר מעניקים לציפורניים מראה שיקי מינימליסטי, המתאים את עצמו לבגדים בגוונים דומים או משמש בסיס ללבוש בצבעים ובדוגמאות עזים ובולטים יותר" מדגישה וייס-פישמן ומסכמת: "לחברת OPI היה הכבוד לצעוד על המסלול עם כל כך הרבה מעצבים מובילים".

לאוהדות המראה הטבעי וגוני החול והאדמה צפויה בשורה מרעננת מצד מעצבים קובעי טון, תרתי משמע. הצבע שנבחר על ידי אזריה, ושרלון רונסון היה חול סמואה (Samoan-Sand), בז’ חם עם בסיס ורדרד, בעוד שהרווה לז’ה הלך דווקא על גוון טאן-טוניו (Tan-tonio), בצבע חימר בהיר. ציפורני הידיים של הדוגמניות של רבקה טיילור נצבעו בגוון שוקולד, הנקרא סוזי אוהבת קאובויס (Suzi-Loves-Cowboys), מתוך אוסף טקסס החדש של OPI כשאצבעות הרגליים זוכות לגון הדבש הבהיר יותר, טאן-טוניו. הלקים האיכותיים של OPI, עשויים מחומרים ידידותיים ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי. את מוצרי OPI ניתן להשיג במרכזי הטיפוח המובילים בארץ.
את מוצרי האיכות של OPI מייבאת לארץ חברת נייל סטודיו.

גווני דיונה על קצות האצבעות - OPI נייל סטודיו

גווני דיונה על קצות האצבעות - OPI נייל סטודיו


גווני דיונה על קצות האצבעות



עמוד זה נצפה: 574 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור