חיפוש באינדקס עסקים

נייל סטודיו – כנס בניית וקישוטי ציפורניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 יוני 2008

רשת נייל סטודיו הנמצאת בבעלותו של בראיין ליידן מקיימת מדי שנה כנס מקצועי בתחום טיפוח כפות הידייםבראיין ליידן - מנכ"ל נייל סטודיו. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש והרגליים. הכנס שנערך בשבוע שעבר (02/06/08) בגני התערוכה עמד בסימן 20 שנות פעילות של רשת נייל סטודיו. לכנס הגיעו כ-700 טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות העוסקות בתחומי הפדיקור, מניקור, בניית ציפורניים וקישוטי ציפורניים בכדי להיחשף למוצרים מקצועיים חדשניים, טכניקות עבודה חדשות וטרנדים אופנתיים בתחום קישוטי הציפורניים. חב’ מוצרי הטיפוח והקישוט לציפורניים, IBD העולמית, כיבדה את חגיגות ה-20 לרשת נייל סטודיו ושלחה את אלוף העולם בבניית ציפורניים בטכניקת ג’ל וקישוטי ציפורניים בג’ל, מר אנטוני באקלי שהגיע מאנגליה.
במהלך הכנס הוצגו טכניקות בנושא טיפוח כפות הרגליים (פדיקור ושיקום ציפורני הרגליים באמצעות ג’ל), טכניקות עבודה באמצעות ג’ל של חברת IBD, טכניקות בנייה של פראנץ’ קבוע ע"י אקריל של חברת OPI, וגולת הכותרת, פאנל קישוטי ציפורניים בהנחייתה של מנהלת סניפי נייל סטודיו בטירת הכרמל ובפתח תקווה, גברת סימונה שויקי. אלוף העולם בבניית ציפורניים בג’ל - אנטוני באקלי. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.
אלוף העולם, אנטוני באקלי, פתח את הכנס והציג את טכניקות ציפוי הציפורן הטבעית ע"י ג’ל Bio Soak Off. ציפוי ציפורן טבעית ע"י ג’ל נחשב כאחד הטרנדים המובילים כיום באירופה ומיועד לנשים וגברים בעלי מבנה ציפורן טבעי המעוניינים לחזק את הציפורן ולהשיג מרקם אחיד ויפה.
טיפוח כפות הרגליים הינו חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של הנשים בישראל. אורנה רז, מדריכה בכירה בתחום הפדיקור הרפואי ברשת נייל סטודיו, הציגה את הטכניקה החדשנית ביותר בתחום שאינה מצריכה שימוש בסכינים ובצבתיות. הטכניקה מאפשרת קבלת כף רגל חלקה ומטופחת באמצעות פדיקור יבש תוך שימוש במוצרי Be Natural המאפשרים הענקת טיפול מקצועי ומהיר תוך מתן מענה למגוון רחב של בעיות כולל 100% בטחון בעת עבודה עם רגליים סוכרתיות. חומרי Be Natural פועלים על פי טכניקת ההמסה. המוצרים ממיסים עור גס וקשה, יבלות, "קטיקולה" ללא מעורבות חיתוך, גירוד ושיוף באמצעות כלים חדים.
את הפיתרון לבעיית ציפורניים פגומות בכפות הרגליים, הציגה גברת חנה עטיה, מנהלת מקצועית ב"נייל סטודיו". סימונה שויקי ואנטוני באקלי. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.הבעיה העיקרית בציפורני כפות הרגליים היא אסתטית בעיקר אם הן סובלות מפטרת ציפורניים כרונית. חנה ציינה שבמקרים שכאלה קיימת אפשרות להעניק מראה מטופח לציפורניים ע"י בנייה עם אבקת אקריל משקמת "קלאסיקה" המרוכזת בפיגמנט עם מרקם אטום המונעת את השתקפות הציפורן הפגומה מלמטה. חנה הוסיפה והדגישה כי פיתרון זה הוא הינו זמני ומוגבל עד ל-4 חודשים (בעיקר במהלך תקופת הקיץ שבה סנדלים חושפות את אצבעות כפות הרגליים). בתום התקופה יש להסיר את הבנייה, לנקות את הציפורן הטבעית, לחטא ולהמשיך בטיפול.
גולת הכותרת של הכנס היה כמובן פאנל קישוטי ציפורניים בהנחייתה של גברת סימונה שויקי. מיטב המקצועניות בתחום קישוטי ציפורניים הציגו טכניקות עבודה וטרנדים אופנתיים.
אלוף העולם אנתוני באקלי, השתתף אף הוא בפאנל יחד עם נירית בני (נייל סטודיו טירת הכרמל) – הדגימה פיסולי אקריל בתלת מימד ואקווריום, טכניקות עבודה הדורשות דיוק ויכולת מקצועית מהמעלה הראשונה. אוליסיה אגייב (נייל סטודיו רמת גן) – הציגה קישוטי ציפורניים באמצעות ג’ל ibd ופרחים מרהיבים בהשפעת מוטיבים מזרח אירופאים. אושרת חן (נייל סטודיו טירה) – הציגה ציורי נוף באמצעות מכחול שהצליחו להדהים את הקהל הרב. רבקה (נייל סטודיו חולון) הציגה קישוטי ציפורניים מנומרים באמצעות ג’ל.
גלריית תמונות מהכנס תעלה בקרוב.

צוות נייל סטודיו ומנכ"ל החברה, בראיין ליידן. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.



עמוד זה נצפה: 822 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור