חיפוש באינדקס עסקים

כיצד למנוע את תופעת השיער המחושמל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 יוני 2008

תופעת השיער המחושמל הנגרמת כתוצאה מחשמל סטטי בעיקר בימי שרב מוכרת לנו הישראלים במיוחד בימי השרב של הקיץ. רובנו נחשפים לתופעת השיער המחושמל כאשר מזג האוויר יבש וחם. אז כיצד ניתן למנוע את תופעת השיער המחושמל? האם התופעה נגרמת בגלל סוג השיער? מעצב השיער והמאפר רונן פלג מתל השומר מעניק מספר טיפים שיעזרו להתמודד עם התופעה.כיצד למנוע את תופעת השיער המחושמל
ראשית יש להדגיש שכפי שקיימת השפעה משמעותית של החום והשרב על כלל מערכות הגוף כך גם השיער מושפע מהחום. בהחלט ניתן להפחית ואף למנוע את תדירות תופעת השיער המחושמל ע"י ביצוע מספר פעולות ושמירה על כללי התנהגות וטיפול בסיסיים.

  • קיים הכרח למרוח קונדישנר מסכה טיפולית על השיער לאחר ביצוע חפיפה. שימוש במוצרים אלו יעזור ליצירת איזון של רמת החומציות (PH) של השיער. בנוסף, הפעולה מאפשרת התרת קשרים בשיער תוך כדי סירוק והברשה בזמן שהשיער רטוב.
  • לפני ייבוש השיער ע"י פן, יש למרוח חומרי הזנה והגנה המיועדים לכך על השיער. מוצרים אלו מגנים על השיער מפני החום הגבוה של הפן וחלק מהמוצרים אף מכיל חומרים ייחודיים המונעים את החשמל הסטטי.
  • לקבלת מראה טבעי, רצוי להשאיר את השיער כשהוא לח מעט (לאחר ביצוע פן) ולאפשר לו להתייבש באופן טבעי.
  • שימוש בקונדישנר על שיער צבוע במהלך חודשי הקיץ יעזור לשיפור המראה הכללי של השיער כמו גם למניעת דהייה של פיגמנט הצבע לפני הזמן.
  • חלק מתכשירי החפיפה מכילים מסנני קרינה. עיינו במרכיבי התכשירים בכדי לוודא זאת.
  • טיפ לאלו עם שיער דק ודליל – שיער במרקם זה הינו רגיש ביותר למפגעי מזג האוויר ומומלץ ביותר להקפיד על שימוש יומיומי במוצרי טיפוח והגנה. בעת יציאה מהבית לאזור חוף הים בלילה שרבי רצוי למרוח מעט קרם לחות או סרום סיליקון העוזרים לצמצם את הסיכוי של שיער מחושמל.
  • שילוב של מזג אוויר יבש וחם יחד עם רוח מזרחית (חמה) ייצור חשמל סטטי באוויר ובשיער. הצטיידות במוצרים מתקדמים ואיכותיים מתאימים תפחית את הסיכוי שהשיער יחושמל.


עמוד זה נצפה: 542 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור