חיפוש באינדקס עסקים

מגרד לנו הראש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

מגרד לנו הראשמגרד לנו הראש ? למה מגרד לנו יותר בחודשי הקיץ בקרקפת מאשר בחודשי החורף , ואיך ניתן להתמודד עם התופעה מסביר מעצב השיער רונן פלג למישל מרסייה תל השומר : "בחודשי הקיץ החמים השיער והעור חשופים לנזקי מזג האוויר ולתופעות שונות הנגרמות מההשפעה הישירה על השיער .

תופעות של עקצוצים בעור הקרקפת, קילופי עור, גירודים מתמשכים, פצעונים ואדמומיות כללית במסגרת קו צמיחת השיער במצח ובפנים הם עיקרי הסימנים המעידים על התגברות הנזקים .

מה הם הגורמים העיקריים לתופעה זו : שימוש במוצרי טיפוח ועיצוב השיער שאינם מותאמים לתקופה מבחינת פורמולת הרכיבים שמהם נוצרו . העמסה של חומרי עיצוב על השיער המכילים אלכוהול . שימוש בכיסויי ראש כמו כובעים ,מטפחות ,מצחיות וכיו’ . איסוף השיער בקבוצה אחת (קוקו) וחשיפה ממושכת תחת מזג אוויר חם ויבש . עצם הגירוד בעור שיוצר החמרה משמעותית במצב ובהרגשה הכללית איך ניתן להפחית ולהימנע מתופעה זו :

בחירת מוצרים המותאמים לשימוש בחודשי הקיץ על השיער ועור הקרקפת . להימנע ככל האפשר משימוש במוצרי עיצוב "כבדים" . לבחור בכיסוי ראש אוורירי שאינו יוצר אפקט "חממה".

להימנע מגירוד העור ולשמור על היגיינת הראש . לאחר חפיפה חשוב לשטוף את השיער עד לקבלת מים צלולים ונקיים ולוודא כי לא נותרו שאריות של חומרי ניקוי על העור . המלצה אישית : ישנם סדרות של מוצרי טיפוח המותאמות לשיער בחודשי הקיץ כמו סדרת SOLEIL של קרסטס –הסדרה האדומה כך מכנים אותה מעניקה אפשרויות רבות לטיפול ופתרונות למניעת התופעה והפחתת תחושת העקצוצים והגירודים .



עמוד זה נצפה: 660 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור