חיפוש באינדקס עסקים

שיער חלק וגולש לעיתים יוצר מגבלה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוגוסט 2007

שיער חלק וגולש לעיתים יוצר מגבלה - קובי בן חייםשיער חלק וגולש לעיתים יוצר מגבלה בכל הקשור לתהליכי העיצוב והתוצאה אותה אנו מעוניינים להשיג במראה הסופי ללקוחה. שיער חלק נוטה להראות כבד וקשה לשמור על גזרת עיצוב שתחזיק מעמד מספר שעות ו/או ליום שלם. כיום ניתן למצוא מספר מוצרי שיער שבשימוש בהם אפשר יהיה ליצור את המראה האולטימטיבי עם אפשרות לשמר ולקבע את העיצוב לאורך זמן. גם בכל הקשור לעניין התספורת ובקו העיצוב שנבחר יש משמעות רבה והשלכה על כל מה שקשור לייצוב של השיער. ההמלצה היא לבחור בקווי תספורת נוחים שיתאימו למרקם השיער ושאיתם ניתן יהיה להשיג את האפקט הרצוי – שמירה על נפח ותנועה.

טיפים לשמירה על תסרוקת הבנויה משיער חלק:
1. ראשית יש לבצע טיפול יסודי ראשוני בכל הקשור לשלב החפיפה הטיפוח והטיפול
2. לשימור התסרוקת לאורך זמן חשוב לבחור במוצרי שיער מטפחים שיהיו מבוססים על מרכיבים ניטרליים נטולי שומן.
3. למצוא את הנוסחה של הכמות בשימוש בשיער בהתאם לאורך ולמרקם. אין טעם להכביד על השיער יתר על המידה ולא מומלץ לערבב מספר מוצרים בו זמנית.
4. שלב העיצוב בפן מחייב שימוש במברשות מקצועיות הבנויות מהקוטר הנכון והמתאים ביותר זאת לפי מידת הרכות של השיער והתנועה הקיימת בו באופן טבעי.
5. למניעת לחות על השיער כדי לבחור בספריי לעיצוב שאיתו ניתן לצפות את השיער בשכבת הגנה מיוחדת.
6. קו תספורת על שיער חלק שונה בתכלית מקו תספורת המתבצע על שיער גלי או מתולתל. זווית משתנה, האחיזה של השיער וכיווני הגזירה יהיו יותר ספציפיים.

מה ישפר את הנפח שנחשב למאוד חיוני על שיער דק וחלק ? שילוב של תספורת נכונה, שימוש במוצרים עדינים בעלי מרקם עדין שאינם מכילים שומנים כאמור וקונספט עיצוב מתאים. הרעיון הוא לדעת לזהות את הנתונים הקיימים ועל בסיס הקיים לצקת את התוכן לקראת המראה המושלם הרצוי.  בעבר היה מקובל  לנפח את השיער הדק בעזרת מסרק שיניים וליצור רעמה שגם החזיקה לא מעט זמן האם משהו השתנה ? בגדול אנחנו כמעצבי שיער מקפידים להשיג את המראה הנכון תוך כדי שמירה על בריאות ומבנה השיער למרות הרצון העז להשיג את העיצוב המפתיע ביותר. שיטת הניפוח לא פעם גורמת לנזק בשכבת הקשקשים החיצונית של השער וכדאי לבחון את האופציות כולן לפני שימוש בטכניקה זו. אפשר לבצע ניפוח מלאכותי גם על ידי שימוש במוצרים כגון מוס מעצב, ג’ל ו/או ספריי וזה כמובן משמש כאלטרנטיבה לשיטה המוזכרת.

נמסר באדיבות מעצב השיער קובי בן חיים לרשת מספרות ORENORKOBI
צילום –ליאון ספרשטיין פריז
איפור –שרון אור

 



עמוד זה נצפה: 536 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור