חיפוש באינדקס עסקים

תערוכת ביוטי פרו 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 מאי 2008

תערוכת היופי השנתית, ביוטי פרו 2008 שהתקיימה בגני התערוכה בתל אביב בימים שני ושלישי האחרונים (26-27/05/08), ננעלה אמש לאחר יומיים אינטנסיביים בהם חשפו חברות הטיפוח, היופי והאסתטיקה מגוון חידושים ומוצרים לקהל המבקרים בתערוכה.

  • עיצוב שיער

בתחום עיצוב השיער ניתן לציין את חברות מוצרי הטיפוח והעיצוב לשיער מון פלטין ו-וולה שהצליחו לסחוף את קהל המבקרים אליהם. במתחם של מון פלטין הציגו מעצבי השיער המובילים של החברה תצוגות עיצוב שיער מרהיבות. יוסי בוחבוט (יוסטייל), גיורא, ז’אן מארק דה פריס, צחי מויאל, כפיר מאמו, חן לוגסי, מתי ממן, אורי ליברמן, שמוליק דואק, אמיר "טורקיז", רם ריסטוקליין, שושה אבי, דליה דוד וארז מדר, השתתפו בתצוגות השיער של מון פלטין. במהלך תצוגות השיער יכלו המבקרים ליהנות ממרגריטה קפואה שהוגשה להם ע"י הבר האקטיבי של מון פלטין. בנוסף, חברת מון פלטין פרשה את חסותה על כל תחרויות עיצוב השיער שהתקיימו במסגרת התערוכה.

 ארז מזרחי מון פלטין. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

חברת וולה הקימה בתערוכה מתחם ביסטרו בניחוח אירופי. הביסטרו של וולה משך אליו מבקרים רבים בתערוכה שם יכלו להתפנק עם כוס קפה מהביל ועוגיות.

 מתחם הביסטרו של וולה. צילום פורטל היופי הישראלי-בראש.

רבקה זהבי פאות ותוספות שיער, הציגה את קולקציית תוספות השיער המעוצבות שלה וכמובן שגם הפאות תפסו חלק ניכר מתשומת הלב כפי שניתן לראות בתמונה.

הביתן של רבקה זהבי פאות ותוספות שיער. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

חברת מיטל עיצובים המשווקת ציוד וריהוט למעצבי שיער ומספרות, הציגה את קולקציית הריהוט והאבזור החדשה לעוסקים בתחום עיצוב השיער.

מירב וטל - מיטל עיצובים. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

מציגים נוספים בתחום:ORENORKOBI אקדמיה לעיצוב שיער- קיימה סמינר מקצועי פתוח למעצבי שיער, אלברט SK יבואני תוספות שיער, אריאל ג. יבוא ויצוא ציוד למספרות, בלה קוסמטיקס יבואנית פארמסי מילינו, המרכז הישראלי למספרות ציוד למספרות, רוקסי תוספות שיער אדל’ס תוספות ופאות שיער, המרכז לנשירת שיער רשת מרפאות טיפוליות, עטרת שיער תוספות ופאות שיער, סולוקובסקי תוספות שיער ושחר שקורי שיווק יבואן פרמה.

  • איפור

תחום האיפור בכלל וציורי הגוף בכלל, קיבל השנה חשיפה רבה. מותג האיפור איל מקיאג’ הציעה למבקרות התערוכה טיפולי איפור מגוונים שכללו שימוש במוצרי החברה כמו גם בועז שטיין, האיש המותג והאייר בראש, שהציג לבאי התערוכה את נפלאות האייר בראש ופרש את חסותו על תחרות ציורי הגוף המרהיבה שהתקיימה.

איל מקיאג’. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

בועז שטיין מכללה לאיפור. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

שלי גפני הבעלים של מותג האיפור מאדינה מילאנו הגיעה ביום שלישי ואיפרה את המבקרות בתערוכה. רוית אסף, המלכה של היופי הישראלי במיל. סיפקה טיפים מקצועיים ואיפרה גם היא את הקהל כאשר חיוכה המקסים ושובה הלב (שימו לב לתמונה) מקשט את פניה.

רוית אסף. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.    שלי גפני מאפרת את קריסטין. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש

עוד הציגו בתחום האיפור: היקרי יבואן צלליות מג’יק איי, יופי לי שיווק יבואנית גולדן רוז, גלית מרום איפור מקצועי ומיקיילה ביוטי יבואנית O.F.R.A. COSMETICS USA.

  • בניית ציפורניים

תערוכת ביוטי פרו 2008 אירחה את תחרות קישוטי הציפורניים שארגנה מרב צרפתי מנהלת פורום בניית הציפורניים של msn ובחסותה של חברת all4woman יבואנית חומרים, אביזרים וקישוטים לציפורניים. במהלך התצוגה הפגינו מקשטות הציפורניים יצירות אומנות בזעיר אנפין שהצליחו לסחוט מחמאות וקריאות התפעלות מכולם. חברת ביוסקלפצ’ר ישראל בניהולה של אורלית אוקוביץ’, הציגה את טכניקת בניית הציפורניים בג’ל ואת מה שמסתמן כלהיט הבא, הדבקת יהלום על גבי השן.

אורלית אוקוביץ’ מנכ"ל חברת ביוסקלפצ’ר. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

חברת טופנייל הצליחה לשרוד הסתערות רבתי של מבקרי התערוכה בשלום.

טופנייל - השרדות. צילום: פורטל היופי הישראלי-בראש.

  • קוסמטיקה וטיפוח

חברת aquamassage משכה תשומת לב לא מעטה בעקבות הצגת המכשיר החדשני המאפשר ביצוע עיסוי הידרוטרפי על בסיס יבש. ביתן חברת לה בל קוסמטיקס גרם לקוסמטיקאיות רבות לשלוף את הארנקים אל מול ההצעות האטרקטיביות של החברה. מציגים נוספים בתחום הקוסמטיקה והטיפוח: B laor מוצרי טיפוח על בסיס שמנים צמחיים, by nature שיזוף בהתזה עם דוגמניות ביישניות, Ciel פדיקור ללא שימוש בסכינים, איאו קפיץ הפלא להסרת שיער, SR קוסמטיקס מתיחת העור ללא ניתוח, ביוטי לוק בית ספר למקצועות היופי, לה פאם מוצרי טיפוח לכף היד, מג’יק קוסמטיק איפור קבוע, נובה לייזר אסתטיקה באמצעות לייזר, ורויאל קוסמטיקס ייבוא ייצור ושיווק קוסמטיקה ואיפור.

תערוכת הביוטי פרו המתקיימת זו השנה השלישית ברציפות משכה קהל רב. מארגן האירוע אסף קוסטין מסר לנו כי "היכולת למשוך את הקהל המקצועי אל התערוכה, ההשתתפות של מספר מציגים רב ומגוון, התחרויות, התצוגות וההדרכות שגרמו לעניין רב וגולת הכותרת ההשתתפות של בתי הספר המקצועיים בתערוכה והאפשרות שלהם ללמוד ולהיחשף למגמות ולטכניקות העיצוב, היופי והטיפוח עוד בהיותם תלמידים, כל אלו ועוד מעידים על תערוכה מוצלחת".



עמוד זה נצפה: 742 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור