חיפוש באינדקס עסקים

מחליקים לשיער – איך בוחרים מחליק שיער טוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 דצמבר 2010

עם אופנת השיער החלק, המוחלק ברוב המקרים באמצעות מחליק שיער, והמבחר העצום של מחליקי שיער הקיים מחליקים לשיער - איך בוחרים מחליק שיער טובבשוק, קשה לדעת איך לבחור מחליק לשיער שיהיה טוב ואיכותי מספיק על מנת להחליק את השיער בלי לפגוע בו.
מחליק שיער קרמי, אשר החלק הנוגע בשיער מצופה בדרך כלל בטורמלין , הוא מחליק השיער הטוב יותר. מחליק כזה מפחית את רמת החשמל הסטטי בשיער תוך כדי החלקתו. התוצאה היא שיער חלק שאינו מתנפח בקלות.

למי שיש לה שיער גלי שלא קשה להחליק אותו יכולה להשתמש במחליק בעל ציפוי מוזהב. מחליקים כאלה הם זולים יותר בדרך כלל אך לא יתאימו לשיער מקורזל שקשה ליישר אותו.
רוחב המחליק גם הוא נושא שיש להתייחס אליו בבחירת מחליק לשיער.
אם המכשיר דק מדי ייקח יותר זמן לסיים את החלקת השיער, כי יהיה צורך לטפל בקווצות קטנות של שיער בכל פעם. רוחב של 2.5 ס"מ בערך הרבה יותר נוח לעבודה ומהיר יותר בהשגת תוצאות – שיער חלק.
מכשיר החלקת שיער שהוא רחב יותר מתאים רק לבעלות שיער ארוך מאוד אשר צריכות את המכשיר הגדול יותר כדי להשיג תוצאות במהירות ויעילות.

מחליקים טובים לשיער הם בעלי כפתור לוויסות עוצמת החום. חשוב להתאים את עוצמת החום למצב השיער ולנוחותך.

חיבור נוח לחשמל שמאפשר תנועה נוחה עם המחליק ביד – חיונית לנוחות המשתמשת. חיבור שמסתובב ומאפשר פעולה חופשית סביב הראש ימנע מצבים של נתק ואפילו קצר חשמלי.
יכולת היצמדות טובה – משטחי המחליק אמורים להיסגר היטב ולהתגמש לפי עובי קווצת השיער שהוכנסה אליו.
מחליקי שיער זולים עלולים להתקלקל מהר, עלולים להתחמם יתר על המידה ולהזיק לשיער. במקרה הזה היקר הוא ברוב המקרים הזול יותר – והשיער שלך יודה לך על שטיפלת בו במחליק שיער איכותי.



עמוד זה נצפה: 557 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור