חיפוש באינדקס עסקים

יניב קצב – רוחות של תשוקה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 פברואר 2010

יניב קצב, שכבר שינה בעבר את פני מראות השיער בארץ והביא טרנדים חדשים אל קדמת הבמה ממשיך לחדש ומשיק את רוחות של תשוקה – קולקציית שיער ואיפור לעונת קיץ 2010 ברוח של תשוקה רכה, מסתורית ומפתה. ההשראה לקולקציית הקיץ לקוחה משנות ה-40 הקסומות, בה נשים הפכו לסמל סקס מובהק דווקא באמצעות הדגשת היופי הטבעי והפסקת מדיניות "ההסתרה".יניב קצב - רוחות של תשוקה

בקולקציית השיער לקיץ הקרוב, מביא קצב, לצד שיער מוקפד ואיפור אופנתי, את מראות השיער הטבעי, המקורזל, ה"לא עשוי" לכאורה לצד איפור נקי ולא מורגש בסגנון הוליוודי.

מראות השיער של יניב קצב בקיץ הקרוב משלבים תסרוקות מוקפדות ואסופות הכוללות תוספות שיער אוונגרדיות בדמוי צמה עבה במיוחד, קשתות שיער ותסרוקות בהשראת שנות ה-40 ושנות ה-70.

לצד פיסולי השיער, מחדש השנה קצב ומביא את השיער המתולתל אל קדמת הבמה. השיער החלק כמעט ונעלם ואותן מחליף השיער המתולתל בגסות עד מקורזל ממש. את מראה השיער המתולתל מציג קצב בתספורות קצרות, טבעיות ושובבות לצד תסרוקות מוקפדות, גם הן בסגנון שנות ה-40 וה-70.

קולקציית האיפור משלבת אף היא בין הטבעי לעשוי, בין המוקפד למשוחרר ומציגה איפור בגוונים טבעיים או שזופים. גבות מחוקות, כמעט לחלוטין, עיניים מעושנות בעדינות לצד עיניים מעושנות בעוצמה. גם עם איפור השפתיים משחק קצב ומציג שפתיים חיוורות ונקיות לחלוטין לצד שפתיים חושניות בצבעים נועזים ומפתים כמו סגול, בורדו ואדום.

פיסולי השיער ואמנות איפור הפנים של יניב קצב הן כבר שנים רבות שם דבר בתעשיית האופנה והביוטי בארץ ובעולם. הפקות אופנה מרהיבות, מסעות פרסום חובקי יבשות, תצוגות אופנה מתוקשרות, תחרויות יופי וכמובן, מאות אלפי כלות שבחרו את הטוב ביותר ביום כלולותיהן, הן רק חלק ממפגני הראווה של יניב קצב בשנים האחרונות. המוטו המלווה את יניב קצב הוא לתת הרבה מעבר ליופי חיצוני, כי כשהגוף מרגיש ונראה טוב, הפנימיות משתקפת החוצה. היכל היופי המעוצב והמסוגנן של יניב קצב, ממוקם ברח’ בן יהודה 246, בצפון הישן של ת"א, מעניק לכל מי ששוהה בו, בין אם זו הכלה או מלוויה, אווירה נינוחה, זוהרת, חמה וקשובה וכמובן, כל מי שתתמסר למגע הקסם של ידיו תצא יפה וזוהרת גם מבחוץ וגם מפנים.

האבן המאפיינת יותר מכל את קצב ומשתקפת בעבודות היד שלו היא היהלום. את היהלום ניתן למצוא בתכשיטי השיער, מעשה ידיו, בלוגו שלו וכמובן בהיכל היופי שלו. "היהלום היא האבן החזקה בטבע, בדיוק כמו האישה", הוא מסביר, "היא מסמלת בעיניי את השילוב בין השלמות של הטבע, לבין היוקרה והיופי החיצוני. השילוב בין הנצנוץ העדין והנקי ללבן של הכלה ביום חתונתה הוא פסגת השלמות בעיניי".



עמוד זה נצפה: 556 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור