חיפוש באינדקס עסקים

הארכות, תוספות שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 אוקטובר 2008

במשך שנים נהגו העשירים והמפורסמים להאריך את שיער ראשם תוך שימוש בתוספות שיער והארכות שיערהארכות, תוספות שיער שונות. כיום זמינים תוספות שיער ופעולת הארכות שיער לכולם בעלויות ריאליות וסבירות דבר שיצר דרישה חסרת תקדים לתוספות שיער.
הארכת שיער מאפשרת לך להגדיל את נפח השיער או להאריכו. הדבר מאפשר לנשים בעלות שיער קצר בכלל ולכלות בפרט המעוניינות להציג תסרוקות ערב כלות מעוצבות מלאת נפח בקלות יחסית ללא צורך להמתין חודשים ואף שנים עד לקבלת האורך הרצוי.
תוספות שיער מחזיקות לרוב כ-4 חודשים אך לרוב משתמשים בהם לצורך אירוע מיוחד שלאחריו מסירים את תוספות השיער. סלוני כלות מסויימים אף עושים שימוש חוזר בתוספות שיער ומחייבים את הכלות לחזור לסלון הכלות או למספרה ימים מספר לאחר החתונה על מנת "להזדכות" על תוספות השיער.
העלויות של פעולת הארכת שיער יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים. הדבר תלוי בכמות תוספות השיער ובאיכותו. שיער טבעי וחלק (שיער אירופאי) שלא עבר פעולות כימיות יעלה יותר משיער סינטטי או אסייתי.
כיום כמעט כל מעצב שיער, מספרה או סלון כלות מציע הארכות שיער ללקוחותיו.
לפני שאת מחליטה להאריך את שיערך, מומלץ לבדוק באיזה סוג של תוספות שיער מדובר, להשוות עלויות וכמובן לבקש לראות דוגמאות של לקוחות המקום (חלק ניכר מהמספרות דואג לצלם את הלקוחות לפני ואחרי הארכת שיער) ולהשוות מחירים במספר מקומות.
יש לזכור כי למרות שמדובר בהוצאה זולה יותר מבעבר, עדיין מדובר בהוצאה של אלפי שקלים.
הארכה נעימה.

דוגמנית: ג’ולי לוי מזרחי לסוכנות דוגמנות בראש מודלס
עיצוב שיער: הייר קולג’
צילום: צחי וזאנה למופע השיער כולן מנצחות.



עמוד זה נצפה: 543 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור