חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לשימוש בשפתון/ליפסטיק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ינואר 2009

ראית פרסומת ורצת לקנות את הליפסטיק אך זה לא נראה עלייך אותו הדבר? אשת הסטייל, גאלה רחמילביץ’ חושפת בפנייך את סודות המקצוע ליצירת מראה  שפתיים מושלמות לאורך זמן.
לעולם על תשתמשי בטסטר על שפתייך… זה לא היגייני ועלול לגרום לך זיהומים ומחלות. בחני את צבע השפתון על גב כף היד; הצבע והמרקם בגב כף היד הוא הקרוב ביותר לצבע ולמרקם שיתקבלו על שפתייך. אם את רוצה שהשפתון יחזיק מעמד לאורך זמן, השתמשי בתוחם שפתיים. מומלץ לבחור בתוחם בגוון טבעי ולצבוע איתו את כל השפתיים- על מנת למנוע היווצרות מסגרת שונה מגוון האודם במהלך היום. לאחר מילוי השפתיים בתוחם – מרחי שכבה אחידה של האודם או הגלוס.
אם גוון הליפסטיק המתקבל על שפתייך הוא בהיר ממה שציפית- צבעי אותן בתוחם שכהה מהאודם במספר גוונים ואז מרחי את השפתון. התוצאה תהיה כהה יותר, אך עדיין הרמונית ויפה.
דרך נוספת להכהות מעט את גוון האודם היא להניח עליו שכבה של גלוס כהה. למניעת שאריות אודם מרוח על שינייך- הכניסי את האצבע שלך לפה- במרכז השפתיים ומשכי אותה החוצה. עודפי האודם יישארו על אצבעך ולא על שינייך.בשעות מצוקה השפתון שלך יכול לשמש אותך גם כסומק, אך הסומק שלך אינו יכול לשמש אותך כשפתון!
נשים מעל גיל 50 נראות טוב יותר עם שפתון קרמי מאשר עם שפתון מאט או גלוס, כיוון ששפתונים אלו מועשרים יותר בלחות- וכל טיפת לחות מועילה.
לסיום, אחסני את השפתון (כמו גם את הבושם שלך) במקרר- זה יאריך את זמן עמידותם.
גאלה רחמילביץ’ בעלת galastyle מתמחה באיפור, סטיילינג וייעוץ תדמיתי.

טיפים לשימוש בשפתון/ליפסטיק


טיפים לשימוש בשפתון/ליפסטיק



עמוד זה נצפה: 461 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור