חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לבחירת שמלת כלה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 יוני 2010

 

  טיפים לבחירת שמלת כלה - נירית לבב, אאוטלט שמלות כלה מעצבים
העצה החשובה בעיני מכולן היא להקדיש מחשבה לפני שמתחילים לחפש שמלת כלה, את מי אני בוחרת בתור מלווה שלי.
כמובן שיש כאלו שבוחרות ומחליטות לבד, אבל הן במיעוט. רוב הכלות מחפשות שמלה עם מלווים.

המחשבה המנחה צריכה להיות, לדעתי, על הטעם של מי מהמכרים, חברים, משפחה אני הכי סומכת, מי הוא האדם שבלעדיו בחירת השמלה לא תהיה שלמה, שהטעם שלו משפיע עלי וחשוב לי, מכיוון שלכל אדם טעם ודעה משלו.

לפעמים מתחילים לחפש שמלה, קופצים לחנות עם חברה מהעבודה, או בדרך אגב, בדרך למקום אחר והאדם שאיתנו מתחיל להשפיע ובעצם מתחיל לבלבל אותנו.
כמובן שאפשר לבחור יותר ממלווה אחד, לדעתי לא כדאי יותר משניים, ואלו הם האנשים שאיתם אני מסתובבת מההתחלה בכל החנויות, זה חוסך הרבה ריצות ובלבולים והתלבטויות בעיקר לכלה אבל גם לכל הנוגעים בדבר.

האם כדאי לקחת את אמא כמלווה לבחירת השמלה?
אני יכולה לומר מניסיוני שרוב הכלות לא מגיעות להחלטה סופית ושלמה אם אמא לא ראתה את השמלה, אך מצד שני, לא חסרות מערכות יחסים מורכבות ולא פשוטות עם אמהות ולפעמים פשוט טעם שונה בתכלית ולכן בסופו של דבר זוהי שמלת החתונה שלך ואת היא זו שצריכה להיות שלמה ושמחה איתה לכן במידה שהיחסים עם אמא לא קלים, לא להתבייש לבחור בלעדיה, אפשר תמיד להראות ולשתף אותה אחרי בבחירה ואפילו מומלץ להכין אותה מראש לכל העניין בצורה גלויה וישירה.

טיפ נוסף קשור לשמלה עצמה. כדאי מאוד לבוא עם ראש פתוח למדידות, גם אם יש איזה רעיון או מחשבה על שמלה או גזרה מסוימת, לא תמיד מה שנראה טוב על דוגמנית בהכרח יתאים למידות הגוף שלך, לכן כדאי גם להקשיב לחוות דעת המקצועית של  המוכר/ת שלוקח בחשבון את הגזרה שמתאימה למידותייך.

במידה והתמזל מזלך ומצאת שמלת כלה שמוצאת חן בעינייך בקלות ובמהירות והיא נוחה לך ומשמחת אותך (וכמובן שהמלוות מאשרות), לא חייבים להמשיך לחפש ולמדוד ולנדוד מחנות לחנות, יש אינספור דגמים ודוגמאות ואם מצאת שמלת כלה שאהבת, לכי לך זה, ושיהיה מזל טוב.

באדיבות:
נירית לבב – מעצבת שמלות כלה והבעלים של OUTLET שמלות כלה מעצבים.

טיפים לבחירת שמלת כלה - נירית לבב, אאוטלט שמלות כלה מעצבים
טיפים לבחירת שמלת כלה – נירית לבב, אאוטלט שמלות כלה מעצבים



עמוד זה נצפה: 388 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור