חיפוש באינדקס עסקים

פדני מציגה שעונים ותכשיטים בלבן

פורסם מאת: בתאריך: 22 אפריל 2012

פדני מציגה שעונים ותכשיטים בלבן. צילום: גיא בוכלטרבמיוחד לחג השבועות רשת התכשיטים פדני מציגה שעונים ותכשיטים בלבן.
שעונים בלבן של המותגים המובילים ארמני, מייקל קורס ומארק ג’ייקובס תכשיטים: שרשראות, ועגילים מקולקציית פרימוורה ופריטים לבנים יוקרתיים במיוחד.

שעונים

  • שעון ארמני ספורטיבו דגם 5915AR , שעון כרונוגרף אופנתי במראה לבן מבית אמפוריו ארמני. לשעון קופסת מתכת עגולה ומסגרת שחורה המקיפה לוח כסוף עם תצוגת תאריכון. רצועת עור לבנה בגימור קרוקו. מנגנון קוורץ.
     
  • שעון מייקל קורס, דגם 5389MK, שעון כרונוגרף קלאסי במראה לבן בוהק מבית מייקל קורס. מסגרת השעון משובצת אבני סברובסקי ומעטרת לוח לבן עם תצוגת תאריכון. לשעון רצועת סיליקון לבנה.
     
  • שעון לבן מקולקציית השעונים Marc-by Marc Jacobs – קולקציית מארק ביי הינה קלילה, רעננה, צבעונית וקלאסית גם יחד. לצד עיצובים מרעננים, צבעוניים ומדליקים, משתמש מארק ג’ייקובס בשילובים החדשניים ביותר בעולם השעונים.
    השעונים מייצגים את האסתטיקה הייחודית של מארק ג’ייקובס ומאפשרים ללקוח לקבל נגיעה של יוקרה במחיר נוח: החל מעיצובים קלאסיים, נקיים, עגולים עם שלושה מחוגים, דרך עיצובים מיוחדים, צבעוניים בצורות שונות, ועד לדגמים ספורטיביים עם משחק צבעים מרהיב.

על כל אחד ואחד מהשעונים מתנוססות בגאווה אותיות שם המותג Marc by Marc Jacobs. שעון מארק ג’ייקובס דגם MBM4005- שעון לבן בשילוב של סיליקון עם פלסטיק שיוצר בטכנולוגיה מיוחדת. שעון קליל וצעיר בעל קו נקי ביותר כאשר אותיות הגדולות של השם מארק ג’ייקובס מוטבעות בצבע שחור על לוח השעון ומקנות לו מראה מעוצב והעל נוכחות מרשימה.

תכשיטים מקולקציית פרימוורה Casual-by Padani

  • קולקציית פרימוורה, הינה קולקציית תכשיטים רומנטית, הבנויה סביב מוטיב פרח המגולף, בעבודת יד, מאם הפנינה ומשולבת ביהלומים. בקולקציה שרשראות רומנטיות, עם מוטיב הפרח, עשויות זהב בשילוב אם הפנינה בשיבוץ יהלומים. שילוב מדוייק של עבר הווה ועתיד.
  • עוד בקולקציה טבעת ענק ועגילי טוליפ תואמים עשויים מאם הפנינה, יהלומים וזהב לבן, עגילי פרח מרהיבים, עשויים מאם הפנינה בצבע לבן, שרשרת תליון בצורת עניבה בשילוב פרח, מאם הפנינה בצבע לבן.

פדני מציגה שעונים ותכשיטים בלבן. צילום: גיא בוכלטר

פדני מציגה שעונים ותכשיטים בלבן. צילום: גיא בוכלטר



עמוד זה נצפה: 436 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור