חיפוש באינדקס עסקים

Tal Aviv Is Old

פורסם מאת: בתאריך: 9 אפריל 2012

TNT יוצאת במהלך פרסומי רחב. צילום: רון קדמירשת TNT יוצאת במהלך פרסומי רחב המתמקד בערים מחוץ לתל אביב תחת המסר Tel aviv is old, בסכום השקעה כולל של כ-2 מיליון ₪

לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן / TNT: "כבר בעונה שעברה, יצאנו בקמפיין 25 is old שהבהיר בצורה הומוריסטית, צינית, בועטת ובלתי נשכחת מי אנחנו ומי קהל היעד שלנו: TNT הוא מותג האופנה של כל מי שהוא young, בין אם בגיל ובין אם בהרגשה ובסגנון החיים. העונה, אנחנו ממשיכים עם אותו כיוון קונספטואלי, אבל לוקחים אותו למקום חדש, מפתיע ומלא ביטחון עצמי.

TNT היא רשת אופנה ישראלית, ובעובדה זו אנו גאים! באותנטיות הישראלית, בחמימות, בשמחת החיים ובצעירים החיים במדינה שלנו. זה הבידול שלנו אל מול התחרות הבינלאומית והלוקאליות המאפיינת אותנו המאפשרת למותג לתת מענה בקולקציה ובמחיר לקהל היעד הצעיר, האופנתי והלא מתפשר .העונה החלטנו לחזק את המיצוב הלוקאלי שלנו, ואת התדמית הבועטת והמגניבה, והקיץ TNT משיקים את הקונספט המהפכני TEL AVIV IS OLD! " .

TNT יוצאת במהלך פרסומי רחב. צילום: רון קדמיסרטון הקמפיין מציג חבורת צעירים הנמצאים בטבע, מוקפים בדשא ירוק ויפיפה, כשלפתע משהו מושך את תשומת ליבם. הם מתחילים ללכת  לעבר האופק ואז הצופה מגלה כי מולם ניצבת בועה ענקית – ובתוכה העיר תל אביב. אחד הצעירים מושיט את אצבעו, ומפוצץ את הבועה. העיר נעלמת והצעירים נשארים, שמחים בטבע הירוק תחת הכותרת TEL AVIV IS OLD ולאחריה שמות של מגוון ערים מלבד תל אביב ברחבי ישראל, תחת המסר של אהבת הערים הללו.

 TNT נותנת מענה לצעירים שדורשים יותר! יותר אופנתיות במחיר יותר אטרקטיבי! אם תל אביב הייתה פעם מגניבה ואופנתית, היום היא הופכת להיות סמל לבועה, ליוקר המחייה, ולהישרדות.

רשת TNT מציעה אופנה בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד.



עמוד זה נצפה: 330 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור