חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית בגדי יוגה

פורסם מאת: בתאריך: 5 ינואר 2016

המעצבת אדוה ברונר משיקה לראשונה קולקציית בגדי יוגה ייחודית, כחול- לבן, המתאפיינת בייצור בגדים נוחים ומשוחררים, המאפשרים תנועה חופשית וקלה . 

Adva Brunner

שם המותג הוא  Ripple ופירושו, אדוה באנגלית. הקולקציה נולדה לאחר שהבינה ברונר, כי רבות מלקוחותיה עוסקות במקצועות אשר המושג "תנועה חופשית" אינו זר להן  ואף מהווה גורם משמעותי בבחירה שלהן לפריטים אלה. 
 
הרעיון לקולקציה התבשל אצלה כבר לפני שנתיים: "בכל פעם שתרגלתי יוגה, ניסיתי לחשוב מה נוח לי ללבוש בהתאם לאופי התנוחות השונות לפי תורת היוגה", מספרת ברונר, "נפגשתי עם המורות שלי ליוגה, לירון ויעל, וחשבנו ברצינות על אופי הקולקציה, הגזרות, הרכבי הבדים והדיוקים הרבים באופן שאמור הבגד להיות מונח על הגוף". לאורך כל התהליך,  ברונר לא התפשרה על הקפדה בדגש על נוחות הבגד ועל האופן שבו הוא ישב על הגוף בצורה המדויקת והנוחה ביותר. 
 
Adva Brunner
 
קולקציית Ripple מציעה מגוון פריטים ייעודיים ליוגה בעיקר ולספורט בכלל;  טייצים במגוון אורכים, ז’קטים קלילים, גופיות וחזיות ספורט במבחר צבעים וגזרות משתנות. הדגמים עשויים כולם משני הרכבי בד, האחד ויסקוזה ואלסטן והשני כותנה צבועה ואלסטן.
 
Adva Brunner
 
ברונר, בוגרת ’שנקר’ בעיצוב טקסטיל, הקימה בשנת 2007  מותג אופנה עצמאי בבעלותה הנקראDuende , המתאפיין בפריטי לבוש בעלי סגנון עיצובי של  סמארט קזו’אל וסריגים. כשהיא שמה דגש גדול על איכות חומרי הגלם, משתמשת המעצבת בשיטות עבודה מגוונות אותן היא לוקחת מתרבויות שונות ברחבי העולם, ומשלבת בין סריגה, צביעות שונות ועוד. ברונר מאמצת טכניקות עבודה חדשות על מנת להמשיך ולספק עיצובים חדשניים ומרגשים. 


עמוד זה נצפה: 612 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור