חיפוש באינדקס עסקים

טיפים ועצות להגנת כפות הרגליים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 יולי 2009

טיפים ועצות להגנת כפות הרגלייםכולנו כבר יודעים כי חשיפת כפות הרגליים בימי הקיץ החמים כאשר אנו הולכים עם סנדלים, כפכפים ונעליים פתוחות גורמת לכף הרגל לתופעות לוואי כמו: הזעת יתר וריחות לא נעימים, יובש, עור קשה, עייפות ונפיחות אצל גברים ונשים כאחד ועל כן חשוב עוד יותר להיות מודעים לתופעות אילו ולדעת כיצד לטפל בהם.

בימי הקיץ החמים, כשכפות הרגליים הופכות חשופות לעיני כל, חשוב עוד יותר לטפל בהן ולפנק אותן. רובנו משקיעים בסבונים ריחניים, בקרם גוף עתיר לחות, בשמים, מוצרי איפור ומסיכות לשיער ומה עם כפות הרגליים? האם הן מקבלות את אותה תשומת לב?

כפות הרגליים הן אלו הנושאות את משקל הגוף הכבד כל היום ועל כן ראויות לפינוק. הליכה ממושכת, פעילות גופנית ועוד, מאמצים את כפות הרגליים ומשפיעים באופן ישיר על התחושה הגופנית והנפשית.

כל אלו עלולים לגרום ליובש, עור קשה, עייפות, נפיחות, הזעת יתר וריחות לא נעימים אשר מצריכים טיפול מיידי בכפות הרגליים.

עומר פורת, מנהל תחום בתי מרקחת ברשת ניו-פארם, מסביר כיצד לטפל ולטפח את כפות הרגליים:

  • ניתן לפנק את כפות הרגליים היבשות באמבטיות מועשרות בשמנים ארומאטיים או במלחי אמבטיה, הפועלות לשמירה וריכוך העור באזורים רגישים אילו.
  • כאשר נועלים נעליים סגורות מומלץ להשתמש בתרסיס לחיטוי הרגליים למניעת ריחות הזעה. התרסיס מחטה את הנעל מחיידקים ותופעת הריחות הלא נעימים.
  • מומלץ לעשות את כפות הרגליים באמצעות קרם להסרת עור גס מכף הרגל. מומלץ להשתמש בקרם מיוחד לכפות הרגליים המכיל גרגירי עיסוי שעוזרים להורדת העור הקשה והסדוק.
  • לאחר הרחצה יש למרוח על כף כרגל קרם למניעת הזעת יתר. הקרם מונע את תופעת ההזעה ותופעת ריחות לא נעימים.

ברשת ניו-פארם תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשירים איכותיים לכפות הרגליים ובמחירים נוחים, בניהם: אוריאל, דאודורנט טבעי לכף הרגל ב-19.99 ש"ח
כפתן של מורז, קרם פוליגונום טבעי לטיפול בעור יבש וסדוק ולמניעת הזעה – ב-24.99 ש"ח
שול, מגוון תרסיסים למניעת ריח בכף הרגל – ב-28.80 ש"ח
המבצעים בתוקף עד 28/07/09.

 



עמוד זה נצפה: 472 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור