חיפוש באינדקס עסקים

טיפול פנים לגבר – כך תשמור על מראה חיוני

פורסם מאת: בתאריך: 19 ספטמבר 2012

טיפול פנים לגבר - כך תשמור על מראה חיוניטיפול פנים לגבר

בוא נדבר על זה, על עור הפנים שלך ועל טיפול פנים לגבר. להיות גבר אין פירושו להתהדר בעור פנים מוזנח, פצעונים, פיגמנטציה, עור יבש וסדוק חסר חיים ולחות.

עור הפנים שלך הוא חלק מדימוי שאתה יוצר סביבך. הרושם הראשוני שאתה משאיר על האנשים שאתה פוגש. טיפול פנים לגבר אינו מעלה או מוריד מהגבריות, אלא רק משפר את הופעתך ומראה פניך.

טיפול פנים לגבר אינו מחייב עיצוב גבות, צביעת ריסים או כל טיפול שידגיש את תווי פניך באופן שיעיד על כך שעברת טיפול פנים קוסמטי. טיפול פנים הוא בדיוק כמו מקלחת ושימוש בדיאודורנט – חלק משגרת הטיפוח הגברי שלך.

מה מצפה לך בטיפול פנים לגבר?
הטיפול יבוצע באווירה נעימה ומרגיעה ויכלול מספר שלבים הנחוצים לעור.
טיפול הפנים יסיר את שכבת תאי העור המת מעל פניך, יאפשר לנקות את הנקבוביות ולתת לעור לנשום ולהתחדש. לסיום טיפול הפנים יוזן העור במסיכה המתאימה לעורך שתרענן ותחליק את העור.

טיפולי פנים מתקדמים לגבר
בין טיפולי הפנים לגבר ניתן למצוא גם טיפולים לחידוש מתח העור, טונוס שרירי הפנים, הבהרה של כתמים ופיגמנטציה, חיסול אקנה, טיפול בצלקות ישנות בעור הפנים ועוד.אחרי הכל, גם גברים לא אוהבים לסבול מאקנה מכוער ומכאיב , צלקות מכוערות וכתמים בעור. גם גברים רוצים עור פנים חלק, רענן ונעים למגע.

הטיפול במכון הקוסמטי או בקליניקה
הקוסמטיקאית המטפלת תאבחן את מצב עורך ותבחר את הטיפול הנכון למצב העור.
היא תבצע את הטיפול שלב אחר שלב ולאחר הטיפול תציע המשך טיפול בבית.
היא תוכל להמליץ על סדרת תכשירי קוסמטיקה שיאפשרו לשמור על התוצאה הרעננה של העור ואף לשפר את מראה העור בהדרגה.

שאני אמרח קרם על הפנים?
שימוש בקוסמטיקה לגברים אינו דבר יוצא דופן בימינו. גברים רבים משתמשים בקרם לחות, קרם עיניים וצוואר ואפילו מסיכה בייתית שבועית. החברה שלנו מתייחסת כיום לטיפוח הגברי ברצינות ומציעה מגוון תכישיר קוסמטיקה המיועדים לגבר. הניחוח הגברי האריזה ועיצוב המוצר מתייחסים לשוק הגברי וכל גבר יכול למצוא את עצמו בתוך שלל המוצרים ולהתאים לעצמו את המוצרים שיוכל להשתמש בהם לנוחותו. הגברים של ימינו כבר אינם מתייחסים לטיפול קוסמטי שחוויה נשית. גם גברים כבר הפנימו את העובדה שעור הפנים הוא איבר בגוף הדורש טיפולי תחזוקה לעיכוב ההזדקנות ושיפור מראה העור

אז למה אתה מחכה?
קבע לעצמך תור אצל הקוסמטיקאית כבר עכשיו.



עמוד זה נצפה: 500 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור