חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח בזמן הריון

פורסם מאת: בתאריך: 17 ינואר 2012

טיפוח בזמן הריוןמזל טוב, את בהריון! במהלך 9 החודשים הקרובים גופך יעבור אינספור שינויים וכך גם עורך אשר יתאים עצמו למצב החדש. בכדי להעניק לעורך את תשומת הלב והטיפוח שהוא זקוק לו, שמרי על שגרת הטיפוח היומיומית שלך, אך עשי שינויים קלים במוצרים בהם את משתמשת. דאגי לערב את רופא הנשים שלך בבחירת המוצרים המתאימים ביותר לשימוש במהלך ההיריון על מנת לשמור על בריאותך ובריאות תינוקך.

להלן מספר טיפים אשר יעזרו לך לשמור על עור בריא ומטופח במהלך חודשי ההיריון:

  • יש לדאוג לתזונה בריאה ומאוזנת, להקפיד על שתייה מרובה של מים כדי לשמור על הלחות, ולהימנע ממצבי לחץ. יובש, אדמומיות ואקנה ניתנים למניעה באמצעות שמירה על אורך חיים בריא.
  • נקי אך אל תשפשפי – חשוב לנקות את עור הפנים בבוקר ובערב, אך יש להימנע ממוצרים אגרסיביים עם מרכיבים פעילים העלולים להזיק. כדאי לבחור מוצרים עדינים, עדיף תחליבי רחצה אשר ינקו את העור ואף יעניקו לו לחות.
  • הזיני את העור – במהלך ההיריון לעור יש נטייה חזקה יותר לאבד לחות לכן חשוב לשמור על רמות הלחות בעור מאוזנות. השתמשי בקרם לחות מתאים בבוקר ובערב לאחר ניקוי הפנים.
  • שימי עין על העיניים – היווצרות עיגולים כהים סביב העיניים שכיחה במהלך ההיריון בגלל שינויים בזרימת הדם. הניחי קרם עיניים מתאים בטפיחות עדינות מסביב לעין למזעור העיגולים הכהים, למראה רענן וזוהר.
  • קרם הגנה – אחת מתופעות העור השכיחות ביותר אצל נשים בהריון היא מלזמה – מסכת ההריון, אשר נוצרת כתוצאה משינויים ברמות המלנין בעור ויוצרת כתמי עור כהים בעיקר במצח, האף, הלחיים ומעל השפה. ידוע שאחד הגורמים להיווצרות מלנין היא חשיפה לשמש, הגנה מפני קרני השמש עשויה לצמצם את הופעתם של כתמי העור. יש להשתמש בתכשיר הגנה עם SPF15 לפחות, לאחר היוועצות עם רופא הנשים, בכל פעם שנחשפים לשמש, גם בגיחות קצרות.
  • אל תזניחי את הגוף – סימני מתיחה הם נחלתם של רוב הנשים, אך ניתן למזער את הופעתם על ידי מריחת קרמים עשירים בשמנים המתאימים לשימוש בתקופת ההיריון. הקרמים יעניקו לחות והזנה לעור יבש וכך יגרמו לו להיות גמיש יותר ולהימתח בקלות מבלי להשאיר צלקות.
  • לאחר הלידה, מגיע השלב בו נשים שוכחות לטפל בעצמן כי הן עסוקות בהורות. חשוב להמשיך בשגרת הטיפוח היומיומית לבריאות הגוף והנפש. מייד אחרי הלידה, ההורמונים עדיין משתוללים ורמתם אינה מאוזנת, לכן כדאי לשים לב לשינויים בעור ולהתאים את המוצרים המתאים לצרכיו החדשים.

לוריאל פריז ממליצים להשתמש במוצרי טיפוח אשר לא מכילים חומצה סליצילית, רטינואידים ובנזואיל פרוקסיד אשר עלולים להיות מסוכנים בתקופת ההיריון.

  • מוצרי ניקוי לפנים: ג’ל מקציף לפנים מסדרת Triple-Active בעל פעולה משולשת לעור רגיל ומעורב וכן לעור יבש ועדין. קרם ניקוי מקציף מסדרת Perfect-Clean עם מברשת ניקוי ייחודית לעור יבש ורגיש בלבד (2 הג’לים האחרים מהסדרה מכילים חומצה סליצילית).
  • מוצרי טיפוח: מוצרים בסדרת  Youth-Code– סדרת טיפוח נגד קמטים, לטיפול במראה עור עייף ועמום, מבוססים על תובנות מדע הגנים PRO-GENTMTechnology מעניקים לחות והזנה, מסייעים בחיזוק יכולת ההתחדשות של העור והשבת קוד הנעורים שלו. הסדרה מכילה סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים.

לפני כל שימוש בכל מוצר טיפוח, מומלץ להיוועץ עם רופא הנשים בכדי לוודא כי המוצרים בטוחים לשימוש על כל מרכיבי הפורמולה הנותרים שלהם.

טיפוח בזמן הריון - לוריאל פריז.
טיפוח בזמן הריון – לוריאל פריז.



עמוד זה נצפה: 447 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור