חיפוש באינדקס עסקים

סוד הקסם למראה הנוצץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 דצמבר 2007

סוד הקסם למראה הנוצץ – זה הזמן להודות בנות, רגע לפני שהסילבסטר כאן כי רבות מאיתנו היו שמחות לגלות אודות מוצר אשר יוכל להפוך אותך לנוצצת וזוהרת וזאת למרות היום המעייף שהותיר בך סימנים, מוצר שיהפוך אותך לפשוט יפה בלי הרבה מאמץ.

אמפולות

ובכן, רגע לפני שהסילבסטר כאן חב’ מיקיילה ביוטי המייבאת את מוצרי האיפור האיכותיים של המותגים הנוצצים ביניהם O.F.R.A COSMETICS USA, מגשימה את חלומן של נשים רבות עם  אמפולות הקסם מבית Arcaya גרמניה. סוד הקסם למראה הנוצץ. רגע לפני היציאה לערב הסילבסטר מייקלה ביוטי היבואנית הבלעדית של מותג הקוסמטיקה הגרמני  Arcaya מציגה את אמפולות הקסם שיעניקו עבורך את המראה המתבקש לעור שכולו זוהר עם אפקט מתיחה וחיוניות לפנים באופן מיידי מרגע השימוש.
האמפולות משמשות לטיפול מהיר ומיידי בסוגים ובעיות שונות של העור. בין מגוון האמפולות הקיימות ניתן למצוא את: אמפולת  Quick Lift – לאפקט מתיחה מהיר, אשר מתאים לעור נפול, אפור ועמום אמפולת S.O.S Extreme – ליצירת אפקט מרגיע ומניעת גירוי ואדמומיות.
אמפולת Caviar – המעניקה אפקט זוהר וחיוניות, לחידוש תאי העור ולהגברת קצב חילוף החומרים. האמפולה הנוספת והמנצחת בסדרה היא ה- Golden Repair המכילה עלי זהב אמיתיים הנספגים בעור ומשפרים את המערכת המטבולית של תאי העור. מלבד, אפקט הזוהר והמתיחה שאמפולה זו מעניקה, היא אף מתקנת פגמים בעור. כיצד משתמשים באמפולה? פשוט מאד, יש לשבור את האמפולה ולמרוח את תכולתה לפני האיפור עד לספיגה מלאה של החומר בעור הפנים. האפקט הינו מיידי והמחמאות שתקבלי הן מובטחות ואינסופיות. סוד הקסם למראה הנוצץ.
USA Cosmetics  O.F.R.A מתמחה כ-30 שנה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח מקצועיים למכוני קוסמטיקה וספא ומוצרי איפור מקצועי המשווק לאלפי בתי ספר לאיפור ברחבי העולם כגון: BARBIZON- רשת בתי הספר לדוגמנות הגדולה בעולם, אשר בין בוגריה נמצאים השחקן ליאונרדו די קפריו, הדוגמנית/שחקנית קייטי הולמס, דוגמנית העל אווה לונגוריה ועוד  ורשת בתי הספר למקצועות היופי הגדולה מסוגה בארה"ב RIGES CORP. את המותג בישראל מנהלים שרגא זליג ומיכל אלבז.



עמוד זה נצפה: 544 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור