חיפוש באינדקס עסקים

הדרך להשאיר את הלק לאורך זמן

פורסם מאת: בתאריך: 20 ינואר 2015

 נשים, כידוע, הן המין היפה. נשיות מתקשרת בדמיוננו עם חן, יופי, טיפוח ואסתטיקה. מנגד, ידוע גם כי נשים הן המין ה"עסוק". רוב הנשים מלהטטות בו-זמנית בין העבודה לבין חיי המשפחה. הן רגילות לעשות המון פעולות במקביל, מתפקדות תמיד תחת לחץ והן תמיד, אבל תמיד – עסוקות. אז איפה הן מוצאות זמן לטיפוח?OPI

מראה מטופח, מתחיל בציפורניים מטופחות. כפות ידיים מטופחות מקרינות נשיות, אלגנטיות ואסתטיקה. עם זאת, שמירה על ציפורניים מסודרות ומטופחות,  גוזלת זמן יקר  לרוב, תהיה זו משימה לא קלה, וביני לבינך…בסוף היום, תמיד יופיע לו השפיץ שיבשר את בואו של הסוף.  

אז מהו הסוד להארכת משך חיי הלק על הציפורן???
 
חנה עטיה, מדריכה ראשית של  ענקית הלקים OPI  בישראל, מעניקה טיפים כיצד  ניתן לשמור על ציפורניים מטופחות, למנוע את קילוף הלק ושימורו לאורך זמן.
 
1. בסיס יבש:  
המים יכולים להיות נהדרים עבור הגוף, אבל נוראיים בעבור הלק שלך. לפני שאת מתיישבת למרוח את שכבת הבסיס, לפני מריחת הלק,  את חייבת לוודא, כי אין לך שאריות מים על הציפורניים. הן חייבות להיות יבשות לחלוטין.   במידה והציפורן שלך תהיה  אפילו  מעט רטובה, זה ימנע משכבת הבסיס לכסות את הציפורן כראוי, ובכלל להיצמד אליה,  ובכך התחלת את המריחה מראש עם זמן מוגבל. 
 
2.  צמצום המגע עם מים:
נכון שזה לא ישים במלואו. אבל כדי למנוע את התקלפותו של הלק,  גם לאחר שביצעת את המניקור, רצוי  להימנע ככל שניתן, ממגע המים עם  הציפורניים.  מים הם  האויב  של ציפורניים שלך.  וציפורניים רטובות, מאיצות את קילוף הלק. ככל שהחשיפה של הציפורניים למים גדולה יותר, כך הלק מתקלף מהר יותר.
 
 3. להימנע משמנים:  
מריחת שמנים, לחות, קרמים וסרומים על הציפורניים, זה בהחלט חשוב לשגרת הטיפוח היום יומית. אבל, לא מומלץ לעשות כן, ממש לפני הליך המניקור. שכן, הן מצפות את הציפורן בשכבה, ובמקרים רבים זה יפגע בהיצמדות הלק. לאחר ניקיון הציפורן, רצוי להעביר  שיוף קל עם משייף עדין, על כל שטח הציפורניים. וזאת  על מנת להסיר את השכבה השומנית של הציפורן הטבעית.  השכבה השומנית דוחה את הלק כך שהוא נוטה להתקלף די מהר. לכן, ברגע שהסרת את השכבה השומנית, הלק נתפס טוב יותר על הציפורן הטבעית ויישאר יותר זמן בלי להתקלף.
 
4. לשייף את קצות הציפורן:
נשים רבות שוכחות  לשייף ולהחליק את קצות הציפורניים שלהן.   בכך מסירים את החלק המתפצל של קצות הציפורניים, ומאפשרים ללק להיצמד טוב יותר, כך  שהקצוות לא יהיו מוקד ראשון להתפצלותן, והתקלפותו של הלק.
 
5. גלגול נעים:
בתוך בקבוקון הלק, ישנם כדורים קטנים, העוזרים ללק להתערבב כראוי. טעות נפוצה היא, לטלטל את הבקבוק בעוצמה, במטרה לערבב את נוזל הלק.  פעולה זו מייצרת  בועות בתוך הלק.  לכן נכון יהיה  לגלגל את הבקבוק בין כפות הידיים, ובכך למנוע חדירת אוויר אל המרקם של הלק. בועות האוויר מפריעות להיצמדות טובה של הלק לציפורן.
OPI
6. דק דק:  
מריחת הלק טובה יותר, כאשר נמרח  2-3 שכבות דקות, ולא שכבה אחת סמיכה ועבה.   שכבה עבה יכולה להשאיר בועות אוויר זעירות, שימנעו את ההיצמדות של הלק.  
 
7. מורחים מייבש כשהלק עדיין רטוב:
זה אולי מפתיע, אבל את שכבת המייבש, נכון יהיה למרוח על הלק בעודו רטוב. באופן הזה, המייבש מתמזג  עם הלק שמתחתיו ומתיישב באופן נכון והרמטי על שטח הציפורן. 
 
8. מוצרים ייעודיים לעיכוב קילוף הלק:
כיום ניתן למצוא גם שלל מוצרים ייעודיים. אשר השימוש בהם, יעזור לשמור על מראה לך אחיד, לאורך זמן:
 
Chip skip – תכשיר של  OPI, מיועד למניעת התקלפות מהירה של הלק. מורחים אותו כבסיס מתחת ללק, תפקידו לייבש ולספוג כל לחות או שומן מהציפורן. בכך הוא מהווה בסיס איתן, להיצמדותו ויציבותו של הלק לאורך זמן.
 
start to finish–   מבית OPI תכשיר אשר משלב שלוש פעולות בבקבוק אחד. הוא מחזק את הציפורן.  מריחתו מתחת לשכבת הלק, תמנע את הצהבת הציפורניים.  וכן, הוא מהווה כיסוי טוב ללק. מייבש ומותיר את הלק במראה מריק.
 
מייבש לק  Seche vit– מייבש לק אשר זכה בפרסים בינלאומיים על איכותו. מורחים אותו כשכבת כיסוי על הלק. ותוך דקה, הלק מתייבש ומותיר את הלק, מבריק.
OPI 


עמוד זה נצפה: 419 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור