חיפוש באינדקס עסקים

יופי לך! טיפולי פנים לחורף במרכז קרנית מלמד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוקטובר 2015

 

אמנם על פי מזג האוויר בימים אלו, נראה כי הקיץ מבושש לבוא ולפנות את מקומו לסתיו ולחורף שלאחריו. עם זאת, אל תטעו. הטמפרטורות בהחלט יותר נמוכות מחודשי הקיץ, הלחות פחתה מעט  וגם בבקרים ובערבים כבר מעט קריר. הקיץ כבר כמעט מאחורינו והנזקים מהחשיפה לשמש במהלכו מתחילים לתת את אותותיהם.

העור יבש וסדוק יותר, הנמשים הקטנים והמקסימים על הפנים בולטים יותר ופתאום הופיעו כתמי פיגמנטציה כהים יותר באזור השפם, הלחיים והמצח.

אין ספק כי הימים הלוהטים של חודשי הקיץ הפכו את העור לשמנוני יותר ועליו פצעונים מציקים ובולטים. מה עושים? בשלוש מילים – טיפולי פנים לחורף.

הביטי במראה; הגיע הזמן לבחור אחד מכמה סוגי טיפולי פנים ולקראת הסתיו והחורף לטפל בצורה עמוקה יותר בעור שלך.

טיפולי פנים מיוחדים לקראת החורף:  

מזה מספר רב של שנים נהנות לקוחות "מרכז קרנית מלמד" משלל טיפולי פנים לחורף, ובייחוד מטיפולי פנים לשיקום העור לאחר הקיץ. טיפולי הפנים בקליניקה של קרנית מיועדים לשמירה על בריאות העור. הטיפול הקלאסי למשל, מטרתו לנקות, לחדש ולחסן את העור מפני פגעי אורח החיים המודרני, החשיפה לשמש בחודשי הקיץ והרדיקלים החופשיים. טיפול פנים בשיטה הקלאסית מתאים לכל אחת ואחד בכל הגילאים ולבעלי כל סוגי העור. כמובן, ככל שמבצעים טיפולי פנים ומגנים על העור בגיל מוקדם יותר, כך ניתן למנוע בעתיד טיפולים מורכבים לתיקון פגמים.

טיפולי פנים לחורף - מרכז קרנית מלמד

טיפולי פנים נוספים: 

ב"מרכז קרנית מלמד" תוכלו ליהנות גם משלל טיפולי פנים נוספים מעבר לטיפול הפנים הקלאסי. טיפול מקיף באקנה הכולל ליווי אישי, אבחון עור הפנים וכדומה, טיפולי אנטי אייג’ינג לעיכוב הזדקנות העור ומניעת הזדקנות – מגיל 25 ומעלה ואף טיפולי הבהרה לקבלת גוון עור אחיד וללא כתמים וטיפולי פילינג.

קצת על מרכז קרנית מלמד: 

טיפולי פנים לחורף אצל קרנית מלמד מבוצעים על ידי קוסמטיקאית רפואית מנוסה ותוך שימוש בתכשירים איכותיים של דרמלוג’יקה, היקארי, חווה זינגבוים ועוד חברות מובילות בתחום הקוסמטיקה הרפואית והעור. לא משנה באיזו טיפול פנים תבחרי "מרכז קרנית מלמד" מתחייבים להעניק לך חווית שירות מושלמת ותוצאות טיפול מקסימאלית, ליווי אישי צמוד, מעקב אחר תגובת העור ובקרת תוצאות באופן רצוף ומתמיד.

הכיני את פניך לחורף הקרוב, חייגי אל מרכז קרנית מלמד ותיהני משלל טיפולי פנים לחורף והטבה משתלמת.       



עמוד זה נצפה: 609 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור