חיפוש באינדקס עסקים

אקנה הורמונאלי ושחלות פוליציסטיות

פורסם מאת: בתאריך: 15 פברואר 2012

הידעת כי בין 5% ל-10% מהנשים סובלות משחלות פוליציסטיות?

הידעת כי אחת מתופעות הלוואי של שחלות פוליציסטיות היא אקנה?

שחלות פוליציסטיות היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בין נשים בגילאי 12- 45. מדובר במספר רב של ציסטות המתפתחות בשחלות וגורמות לשורה של הפרעות הורמונאליות, ביניהן שיעור יתר, השמנה, בעיות פריון ואקנה.

נשים הסובלות משחלות פוליציסטיות מכירות את התסמינים, אך לא כולן מודעות לעובדה שמקרים רבים של אקנה קשורים לפעילות ההורמונאלית הנובעת ממצב זה.

אקנה המופיע בהקשר לשחלות הפוליציסטיות הוא אקנה הורמונאלי לכל דבר ומטופל בהתאם. הרבה פעמים אני פוגשת לקוחות שכבר עברו אבחון רפואי גניקולוגי אך לא קישרו בין השחלות הפוליציסטיות לבין האקנה על פניהן. לקוחות כאלה מופתעות מזה שאני יכולה לזהות בעיה של שחלות פוליציסטיות לפי מראה האקנה.

כשאני שואלת אותן על התופעה, אני שומעת המון את השאלה – "איך את יודעת?".

אקנה הורמונאלי ושחלות פוליציסטיותטיפול באקנה המופיע כתוצאה מאי סדירות הורמונאלית דורש טיפול דו-כיווני, גם מבחוץ, על ידי טיפול בעור עצמו וגם מבפנים על ידי שילוב של טיפול הורמונאלי רפואי. רמת ההצלחה בטיפול באקנה בכלל, ואקנה הורמונאלי בפרט הוא גבוה, כך שאין סיבה לאבד תקווה לעור חלק, בריא ואחיד גם אם את סובלת מבעיות הורמונאליות ושחלות פוליציסטיות. יחד עם זאת הכל מתחיל באבחון נכון ומקצועי של הבעיה ומקורה.

כקוסמטיקאית רפואית ומומחית לטיפול באקנה אני מקצרת עבורך את התהליך להחלמה מאקנה, גם אם סיבת האקנה קשורה בבעיות רפואיות. במרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים, ניתן ליהנות מטיפול באקנה המשלב את הטכניקות והתכשירים המתקדמים עם המכשור הרפואי החדיש ביותר להשגת תוצאות מרהיבות של עור בריא, חלק ונקי מפצעונים.

אם את סובלת מאקנה, אין שום סיבה לחפש פתרונות נוספים, לכסות את הפנים בשכבות של מייק אפ, למרוח חומרים חריפים על העור שעלולים לצרוב ולהשאיר אחריהם כתמים וצלקות בעור. קחי את הדרך הקצרה והבטוחה לעור נקי מאקנה שיראה נפלא. אני מזמינה אותך לפגישה אישית, אבחון מקצועי והתאמת תוכנית טיפולים אישית. זהו המפתח שלך לפתרון בעיית האקנה המציקה.

התקשרי וקבעי מועד לפגישה עוד היום:
קרנית מלמד, מרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסטתיקה מתקדמים 03-5238787.



עמוד זה נצפה: 605 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור