חיפוש באינדקס עסקים

הארכת שיער בלייזר טיפים

פורסם מאת: בתאריך: 21 ספטמבר 2015

החגים בעיצומם ואיתם בא לך להתחדש במראה שיער מלא ושופע, בייחוד עם את בעלת שיער הדליל. חמודי, מעצב שיער בחסד עליון ובעל סלון " Hair Beauty" מסביר בהרחבה על הארכת שיער בלייזר ומעניק לנו מידע מקיף ומלא. הארכת שיער באמצעות לייזר היא טכניקה חדשה יחסית והמתקדמת ביותר להרכבת תוספות שיער; תוספות שיער שיעניקו לך את התוצאה המבוקשת – מראה שיער ארוך ומרשים. הארכת שיער בלייזר מאפשרת את הארכת השיער לקצר מאוד ואפילו שיער שאורכו  סנטימטר אחד ומעלה. בנקודה זו רצוי להבהיר כי טכניקה החיבור בלייזר אינה פוגעת במאומה בשיערך, אינה מציקה בקרקפת ונוחה לטיפול בבית. טכניקה זו אינה רק בטוחה לשימוש אלא גם מהירה ביותר להוספת תוספות שיער.
 
המכשור בו אנו ב- "Hair Beauty" משתמשים וכן בשאר סלונים המכבדים את עצמם, לשם התוספות הארכת שיער בלייזר הוא מכשיר לייזר מדויק מאוד במהלך העבודה. המכשיר מתוכנן כך שלא יהיה ניתן לפגוע בכלל בעור הקרקפת, לגרות או לגרום לצריבה של עור הקרקפת. בעת התהליך הארכת השיער בלייזר מחברים מספר יחידות של תוספות, כך שמשך הטיפול יהיה קצר יותר והתוצאות מהירות יותר. איך זה עובד? תוספות השיער שבחרת מחוברות אל השיער הטבעי שלך באמצעות קפסולות קראטין קטנטנות. הקפסולות משתלבות בצורה טבעי בשיערך ומעניקות תחושה של שיער ארוך וטבעי. המראה הטבעי ישתה בחבריך ובמשפחתך מכיוון לא ניתן להבחין שמדובר בתוספות שיער.
 
הארכת שיער בלייזר - הייר ביטוי
 
ביוטי טיפ: הטיפ של הייר ביוטי – 
 
הארכת שיער בלייזר מומלצת מאוד במקרים שבהם את מעוניינת להעניק נפח לשיערך רק בחלקו העליון של הראש, או במקרים שיש צורך במילוי שיער באזורי שיער דליל. כמו כן, גם לכיסוי קרחות מקומיות על הראש ובמקרים שבהם נמאס לך מתספורת קצרה מדי ואת מעוניינת בשינוי מהיר ומשמעותי במראה השיער שלך. 
הארכת שיער בלייזר נעשית רק על ידי מעצבי שיער מומחים לנושא. מעצבי שיער שעברו הכשרה ספציפית לביצוע תוספות שיער בטכניקה המתקדמת הזו.
 
בהייר ביוטי – המומחים להארכת שיער בלייזר מבצעים  הארכת שיער ברמת המומחיות הגבוהה ביותר ועם המכשירים המתקדמים ביותר.
 
רוצה לשמוע פרטים נוספים על הארכת שיער בלייזר? כנסי כבר עכשיו לאתר!


עמוד זה נצפה: 455 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור