חיפוש באינדקס עסקים

יש כיוון – GPS לעסקים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 פברואר 2010

חברי רשת HEADS - יש כיוון - GPS לעסקיםעקב בצד אגודל הופכת השבוע חברת  GPSלעסקים לנקודה החמה בעולם העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. השבוע נפתחה סדרת סדנאות הניהול החדשה של GPS לעסקים. סדרת הסדנאות, בת שמונה מפגשים, מיועדת לבעלי ולמנהלי עסקים ואכן, כבר במפגש הראשון, שנערך במלון מנדרין בת"א, פקדו את הסדנא עשרות משתתפים, בעלי ומנהלי עסקים.
בין המשתתפים בסדנה נכחו גם ארבעת בעלי רשת מספרות HEADS: מיטש סולימנוב מראשל"צ, יגאל גוט מנס ציונה, ראובן טפר מבאר שבע והאחים "האומנים" – רומן ורוברט מחולון. רשת מספרות HEADS היא אחת ממספר רב של גופים עסקיים, יזמים ועסקים שכבר משתפים פעולה עם חברת GPS לעסקים, על מנת לשפר את יכולות הניהול בעסק שלהם.
במפגש השני של הסדנא, היטיבו בעלי הרשת לספר לכמה עשרות בעלי עסקים מתחום היופי והטיפוח שנכחו בסדנה, את תחילת דרכה של רשת המספרות המצליחה בזכות המודל העסקי של הרשת – צירוף עסקים, ומתן אפשרות לבעליהם להישאר עצמאיים ובתוך כך לקבל פלטפורמה עסקית ושיווקית יחד עם מיתוג חדש כאחת ממספרות HEADS, המודל הייחודי של רשת HEADS, בשיתוף GPS לעסקים, וסיפור ההצלחה שהביא איתו, עשה את שלו וכבר בתום הסדנה, מספר בעלי עסקים מתחום עיצוב השיער הביעו התעניינות בפלטפורמה העסקית של רשת HEADS וביקשו לברר אופציות לגבי הצטרפות לרשת. רשת מספרות HEADS מונה ארבעה מספרות מובילות בתחום המקצועי וחווית השירות בארץ.

חברי רשת HEADS - יש כיוון - GPS לעסקים
חברי רשת HEADS – יש כיוון – GPS לעסקים



עמוד זה נצפה: 425 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור