חיפוש באינדקס עסקים

כמה עולה ומה מחיר טיפול החלקה יפנית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 אוקטובר 2009

 טרנד החלקות השיער לא יורד מהכותרות ואפילו בחדשות ערוץ 2 עסקו בנושא בסופ"ש האחרון. ללא כל ספק, קיים סוג אחד של החלקה שמוביל ביד רמה את הטרנד: החלקה יפנית.
טיפולי החלקה יפנית הגיעו לישראל לפני מספר שנים ומאז כמעט ונעלמו כל התלתלים מראשי הנשים.
הרצון להציג קבל עם ועדה שיער חלק בעל מגע של משי, גרם לנשים רבות לרוץ למספרות ולשלם מחירים לא מבוטלים עבור התענוג.
כיום מחירי הטיפול ירדו במעט וניתן לבצע טיפולי החלקה שונים בטווח מחירים רחב, אך יש לשים לב לסוג ההחלקה וכמובן לידע המקצועי של מעצב השיער.
יגאל ויצמן, מעצב שיער הנחשב כאחד המומחים המובילים בישראל בתחום טיפולי החלקה יפנית, אומר כי "הלקוחה צריכה לדעת על התהליכים המתבצעים במהלך הטיפול. החלקה יפנית מתאימה לכל סוגי השיער למעט שיער פגום או מובהר במיוחד. טיפול החלקה יפנית מבצע למעשה שינוי במבנה השערה באמצעות חום.
במהלך הטיפול מתבצע שימוש בחומרים כימיים מתקדמים אשר אינם פוגעים במעטפת השערה (קוטיקולה) אלא חודרים לתוכה ומפרקים את הקשרים האחראים על מבנה השערה. חשוב מאוד לבחור
במעצב שיער מקצועי המתמחה בתחום מכיוון שהחומר
אינו ידידותי.
לאחר מכן שוטפים את השיער מהחומר הכימי, מורחים על השיער חומרי הזנה ייחודיים אשר משקמים את השערה ומאפשרים להחליק את השיער באמצעות טוסטרים (מייבשי שיער מיוחדים) עד לקבלת שיער חלק, בריא ומלא ברק".

ומה המחיר המומלץ, את שואלת? ובכן, טיפול החלקה יפנית מחזיק למשך כחצי שנה בממוצע, עלויות של ביצוע פן אחת לשבוע במהלך תקופה של חצי שנה מסתכמות בכ-2000 ש"ח אך צריך לזכור כי יש להגיע למספרה אחת לשבוע לצורך ביצוע הפן ואילו מחיר של טיפול החלקה יפנית נעים החל מ-1500 ש"ח עד 3500 ש"ח.
החלקה יפנית בתל אביב יגאל ויצמן  

החלקה יפנית
כמה עולה ומה מחיר טיפול החלקה יפנית



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור